Povesti stinjenitoare. Deloc stinjenitoare

Sa incepem cu un citat: "Medicamentul nostru scapa lumea de diaree, in timp ce activitatile si comunicarea noastra scapa lumea de dezinhibare, de subiecte tabu, de inchistare.", Simina Leotescu, Head of Strategic Planning Propaganda. Asadar, dintre toate tabuurile de pe lumea asta, o agentie alege drept provocare diareea. O chestie de principiu. Tot valul asta de "oameni obisnuiti" care-si fac filmulete are un farmec irezistibil tocmai prin gratuitatea actiunilor. Cind un pusti posteaza un filmulet pe you tube sau mai stiu eu pe unde, comite un inceput de act artistic tocmai pentru ca o face dintr-un impuls creativ. Cind plasezi discret reclama la Furazolidon in spatele unei mode a spontaneitatii, incepi sa ai o problema. Sint sigur ca as fi ris la vizionare, daca nu stiam ca e reclama. Astea sint riscurile pe care ti le asumi atunci cind folosesti libertatea netului in scopuri comerciale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Korosy Claudiu
acum 16 ani
http://www.iqads.ro/forum/sutra27804.html#27804
Korosy Claudiu
acum 16 ani
vorba unui nene mai vechi din media " Invidios pe succesele altora, succese in munca"
Luana Alexandru
acum 16 ani
Daca scopul si targetul erau pustii care pun filmulete pe internet... atunci eu cred ca si-au atins obiectivele! Asa ca nu mai conteaza altceva...

Sa nu uitam ca noi suntem aici ca sa facem comunicari care sa indeplineasca anumite obiective... nu neaparat comunicare de masa. Uneori pana si clientul isi doreste altceva! ;)



Branded


Related