Adrian Botan critica festivalul Ad'Or

Adrian Botan, CEE Creative Director McCann Erickson, considera Ad'Or un festival "irelevant", cu un juriu care trezeste "suspiciune", fapt care a dus la neparticiparea agentiei sale doi ani consecutiv si care va tine McCann pe tusa si anul viitor.

El a declarat pentru IQads ca cei care au ridicat cele mai multe trofee sambata seara au "castigat o victorie goala, intr-un festival care nu conteaza si incearca sa se acopere facand apel la McCann".

"Un festival provincial, in care nu sunt intrari suficiente ca sa poata exista anumite categorii, iar in rest se jurizeaza "la incurajare" si nicidecum pentru stabilirea unui standard. Vezi spotul si printul anului acordate pentru nu mai putin de trei lucrari.
Daca faci o comparatie vezi ca spoturile anului 2007 la Ad'Or nici macar nu au fost premiate la Golden Drum. Realitatea este ca dintre cei care au fost premiati la Effie, cel mai important festival din piata dupa poll-urile AdMarket, nici macar jumatate nu vin la Ad'Or. De ce? Pentru ca este un festival compromis de manevre si jurizari inepte. Este un festival care si-a schimbat regulile in fiecare an, a generat suspiciune in jurul jurizarilor, si a indepartat toate agentiile competente din Romania".

Botan a raspuns si afirmatiei lui Bogdan Naumovici, Chief Creative Director pentru Grupul Leo Burnett, care a declarat pe scena Ad'Or ca unele agentii fac business prin cine in oras si meciuri de tenis: "Cat despre cum se face business-ul nu o sa comentez. Ma surprinde doar ca s-a ajuns la astfel de atacuri la persoana, pe care pana acum le intalneam doar in disputele intre presedintii de cluburi de fotbal".

Referitor la afirmatia Directorului General GMP, Felix Tataru, cum ca "agentia anului e de fapt McCann", Botan a tinut sa-i multumeasca acestuia pentru fair-play, spunand totodata ca McCann are "confirmarea Golden Drum-ului si doar aceasta are valoare in pozitionarea noastra ca agentie competitiva international". Intrebat de IQads daca McCann va participa anul viitor la Ad'Or, Adrian botan a fost categoric: Nu.

Gala festivalului Ad'Or a avut loc vineri, 19 mai, la World Trade Center, agentia Leo Burnett castigand titlul "Platinum agency of the year", urmatoarele clasate fiind GMP, Propaganda si TBWAMerlin.

Festivalul Ad'Or 2007 este organizat in Romania de trustul de presa Business Media Group, care detine licenta locala a festivalului international, impreuna cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Ss Qsq
acum 16 ani
ca bine zici, Boti
Florin Maxim
acum 16 ani
super!!! alta clasa...


Branded


Related