Unilever si Vel Pitar reunite de campania Oglivy&Mather

Campania promotionala “Delma si French Toast iti fac sandvisul bun... de premii” , o idee dezvoltata si implementata de agentia Ogilvy & Mather, reuneste, pentru prima data la nivel national, companiile Unilever, liderul pietei de margarina din Romania, si Vel Pitar, liderul de pe piata romaneasca a produselor de panificatie.

“Campania lansata de Unilever impreuna cu Vel Pitar reprezinta doar inceputul unei colaborari pe care intentionam sa o transformam intr-un parteneriat de lunga durata”, au declarat reprezentantii celor doua mari companii, intr-un comunicat de presa.

Prin aceasta promotie, Delma si French Toast ofera drept premii, in perioada 7 mai – 1 iulie, 10 sandwich-makere zilnic si o bucatarie in fiecare saptamana; in total, 560 sandwich-makere Philips si 8 bucatarii Mobexpert. Pentru a participa la promotie, consumatorii trebuie sa trimita prin SMS la numarul 1829 codul unic de pe ambalajele de paine French Toast: Clasic, Secara, Graham si Seminte, sau de pe cutiile Delma Sandvis de 500 g sau de 750g. Pe langa aceste premii, ei pot castiga pe loc sorturi de bucatarie in cele mai mari retele de supermarketuri si hipermarketuri din tara.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related