Ogilvy si Delma au copt o promotie cu miros de paine calda

Cuptorul pentru paine de casa este premiul zilnic pe care Delma il ofera in noua campanie promotionala dezvoltata de Ogilvy & Mather. In perioada 1 martie - 30 aprilie, in fiecare dimineata, Delma ofera consumatoarelor 10 cuptoare cu care se poate prepara cea mai proaspata paine.

Ideea unui astfel de premiu a pornit din dorinta de a recompensa consumatoarele de margarina Delma cu ceva deopotriva surprinzator, dezirabil in bucatarie si aflat in stransa legatura cu obiceiul de consum al margarinei. "Rationamentul a fost unul simplu: oamenii cumpara margarina Delma, care se mananca mai ales in sandvisuri, prin urmare ne-am gandit sa le oferim si paine proaspata ca sa facem sandvisul complet. In acest fel, sandvisurile cu Delma sunt mai mult decat gustoase, sunt si norocoase! Ceea ce le da oamenilor un motiv in plus sa cumpere si sa se bucure de brand-ul Delma. Cuptoarele pe care le acordam ca premii fac painea aproape singure, gospodina trebuie doar sa puna ingredientele si apoi nu mai are nici o grija pentru ca aparatul le amesteca, framanta coca, dospeste si coace, astfel ca dimineata te trezesti cu mirosul de paine calda, daca ai programat cuptorul de cu seara. Practic, nu-ti mai ramane decat sa faci sandvisul cu Delma si sa-l savurezi." spune Alexandra Theodorescu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related