"Identity as a Business Tool", un curs despre identitatea vizuala a brandurilor

Cristian Kit Paul, partener fondator si Creative Director al Brandient, va sustine pe 5 iunie, la Novotel Bucharest City Centre, seminarul "Identitatea ca instrument de business". Potrivit unui comunicat de presa Qualians, seminarul isi propune sa explice etapele si vectorii de constructie ai identitatii de brand si va contine de la elemente de design grafic (logo, fonturi, paleta cromatica, limbaj grafic, template-uri de stationery si advertising, etc.) pana la capcane ale productiei, de la faceliftinguri si rebrandinguri pana la managementul identitatii in relatia cu partenerii.

Cursul se adreseaza celor care au sarcina de a construi, reconstrui, folosi eficient sau de a retusa din mers identitatea unui produs sau a unei corporatii, fie ei antreprenori sau "corporate citizens" si va pune accentul pe importanta identitatii grafice a brandului pentru succesul unei companii, atragand atentia asupra faptului ca o constructie defectuoasa sau o folosire neglijenta a identitatii brandului duce la erodarea imaginii, prestigiului si credibilitatii companiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Sectiune



Related