[Rewind & Play] Ciprian Dron: Brandurile vor trebui sa munceasca mai mult, sa fie mai dinamice, sa isi asume o cota mai mare de risc, pentru ca altfel vor intra in recesiune

[Rewind & Play] Ciprian Dron: Brandurile vor trebui sa munceasca mai mult, sa fie mai dinamice, sa isi asume o cota mai mare de risc, pentru ca altfel vor intra in recesiune

2024. Ce să îi spunem noi acestui an, cum să îl numim? Finalul anului e mereu un moment bun pentru reflecție, credem noi. Și, de vreo 10 ani, a devenit o mică tradiție la IQads: să vorbim cu oamenii din industria creativă și să facem împreună bilanțul. Cu bune și rele, cu ce ne-a încântat și ce ne-a enervat, cu lecțiile pe care le luăm cu noi pe mai departe.

Ciprian Dron, CEO Unity Group, crede că 2024 a fost un an bun și dinamic. Cu frustrări previzibile în ceea ce privește legislația și fiscalitatea, dar cu satisfacția unor proiecte importante. 

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related