[Rewind & Play] Liviu Florescu: Pare că am intrat într-un ev mediu al advertising-ului. Văd mai mult tactici de tip click bait decât idei super creative

[Rewind & Play] Liviu Florescu: Pare că am intrat într-un ev mediu al advertising-ului. Văd mai mult tactici de tip click bait decât idei super creative

Cu pași molcomi dar apăsați ne ducem spre un final de an, care se precipită pe tot globul, nu doar din punct de vedere comunicațional. Alegeri, nucleare, amenințări, schimbări de paradigmă, platforme sociale, atenție mică și un haos din care scapă cine poate, par să fie ingredientele unui an în schimbare. Am vrut să vedem cum navighează agențiile de la noi spre un 2025 care se anunță și mai nebun, dar să aflăm în același timp ce lecții au învățat din anul care se încheie.

Liviu Florescu, Sales Manager Craft Interactive, spune că nu are de lăudat neapărat vreo campanie locală, dar că bugetele cele mari s-au cam dus spre păcănele. E optimist cu AI-ul și crede că digitalizarea va duce firesc la scăderea mediului de business. DATA este noul aur, spune el, iar multe schimbări au venit și vor continua să vină din China.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related