Theodor Sandu: Industria era mult mai înfometată creativ decât e acum. Se experimenta mai mult, se testa mai puțin

Theodor Sandu: Industria era mult mai înfometată creativ decât e acum. Se experimenta mai mult, se testa mai puțin

Creativitatea înseamnă curiozitate continuă, crede Theodor Sandu, Creative Director MullenLowe Singapore. Asta l-a și atras în publicitate: diversitatea ideilor, dorința de a vedea ce se întâmplă când aduci împreună lucruri total diferite. 

Theodor are aproape 20 de ani experiență în industrie și a lucrat în mai multe agenții de publicitate din România, dar și în companii internaționale din Vietnam și Moscova. 

"Rolul meu a tot evoluat in timp și asta a dus la o creștere, o maturizare dacă vrei să-i zici așa, creativă. Perspectiva mea asupra publicității însă a rămas aceeași: try to do cool shit", spune Theodor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related