[Rewind & Play] Ana Ursu: Parcă în fiecare an industria asta scoate din pălărie ceva nou. Cred că AI-ul și automatizările au adus transformări majore în procesele creative

[Rewind & Play] Ana Ursu: Parcă în fiecare an industria asta scoate din pălărie ceva nou. Cred că AI-ul și automatizările au adus transformări majore în procesele creative

Pentru Ana Ursu, Senior Copywriter Hueman, temerile principale pentru 2025 țin de  contextul economic dificil, diviziunile sociale tot mai accentuate și panica legată de ce trend viral complet neașteptat va mai apărea. Marea obsesie a anului - videourile AR.

"Ne pregătim cu strategii ceva mai flexibile, pentru că știm că lumea se schimbă rapid și nu putem rămâne blocați în aceleași formule. Explorăm noi formate, ne concentrăm pe diversificarea canalelo. Așadar, ne așteaptă un an în care experimentăm mai mult", spune Ana.

Din punct de vedere al consumului, crește dorința de a sprijini branduri locale și etice. Ea spune că oamenii vor să aibă mai mult control asupra a ceea ce cumpără, prin alegeri corecte pentru planetă. Rămâne de rezolvat un paradox - cum de aceeași oameni care au atenția reglată la câteva secunde, stau cu orele lipiți de un podcast?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Hueman Advertising

Hueman este agenția digitală creativă din Timișoara, specializată în Social Media, soluții web și branding. Suntem o agenție mică, dar flexibilă. Credem în lucrurile făcute bine, care sunt mai presus de... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related