Monte Banato celebrează Gustul care ne unește de 30 de ani

Monte Banato celebrează Gustul care ne unește de 30 de ani

Anul acesta, Monte Banato sărbătorește trei decenii de la momentul în care a schimbat complet peisajul pastelor cu ou din România. Ceea ce a început ca o inițiativă locală în zona de vest a țării a evoluat rapid într-o prezență națională, transformând obiceiurile culinare ale românilor și stabilind noi standarde de calitate în domeniu.

 

La aniversarea acestui moment emblematic, Monte Banato a lansat campania "Gustul care ne unește", un concept creat și implementat de Hueman Advertising. Ideea principală din spatele campaniei este că, deși suntem o națiune diversă, cu gusturi, obiceiuri și tradiții variate, există un element comun care ne-a legat timp de trei decenii: pastele Monte Banato. Fie că este vorba despre preparate tradiționale precum supele cu tăieței sau paste cu brânză care aduc aminte de bunici, fie că preferințele se îndreaptă către preparate inspirate de specificul zonelor geografice, Monte Banato a fost prezent în casele și inimile românilor, aducând bucurie și gust autentic. 

Un aspect inedit al campaniei îl reprezintă lansarea pachetelor aniversare, care conțin cu 30% mai mult produs, oferind astfel consumatorilor ocazia de a se bucura de gustul autentic Monte Banato într-un mod special și generos.

„Ne-am dorit să spunem mai departe povestea pe care Monte Banato a început-o acum 30 de ani și mesajul în jurul căruia s-a consolidat ca brand. Colaborând de mult timp, cunoaștem deja foarte bine publicul Monte Banato, personalitatea și valorile lui, motiv pentru care mesajul campaniei a venit aniversare și strategia au venit în mod natural.”, Angelica Adamcsik, Managing Partner Hueman Advertising. 

Campania aniversară este comunicată atât online, cât și offline, acoperind toate canalele de comunicare ale brandului. De la content-ul din Social Media, site-ul oficial al campaniei, influenceri și până la materiale promoționale în magazinele din țară, Monte Banato își aduce în prim-plan mesajul său de unitate și gust autentic, atrăgând atenția consumatorilor și consolidând legătura lor cu brandul. 

Pentru a consolida mesajul de unitate gastronomică, Monte Banato a adunat 5 influenceri care au fost provocați să gătească rețete de paste specifice zonei lor, familiei lor sau pur și simplu rețete pe care ei le-au transformat în tradiție în comunitatea lor. Astfel, Laura Laurențiu, Cosânzenele Gătesc, Jakob Hausmann, Savori Urbane și Bărbosul au dat startul unor serii de rețete video în care folosesc produsele Monte Banato în stilul propriu.  

"Gustul care ne unește" marchează nu doar trei decenii de inovație și excelență în industria pastelor cu ou din România, ci și angajamentul continuu al Monte Banato de a aduce bucurie și gust autentic în casele românilor, transformând fiecare masă într-o experiență memorabilă și delicioasă. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Hueman Advertising

Hueman este agenția digitală creativă din Timișoara, specializată în Social Media, soluții web și branding. Suntem o agenție mică, dar flexibilă. Credem în lucrurile făcute bine, care sunt mai presus de... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related