Friends se imprieteneste cu locatarii Residenz

Friends Advertising continua campania de comunicare pentru Residenz - cartierul german de locuinte, dezvoltand un nou concept creativ prin care se adreseaza direct locatarilor. In comunicatul de presa primit de la agentie se anunta ca incepand cu 15 iunie, machetele de presa, bannerele web sau billboard-urile stradale, vor vorbi pe rand cu Ana sau cu Dan, cu Mariana sau cu Vlad, subliniind ideea ca apartamentele din Residenz sunt construite pentru fiecare dintre noi. In afara de presa scrisa, internet si panotaj stradal, mesajul va ajunge la public si printr-un direct mailing neconventional.

Sloganul campaniei, "Alege apartamentul care ti se potriveste", dezvaluie publicului oferta diversificata a programului, potentialii cumparatori avand acum la dispozitie doua tipuri de oferte din care pot alege: cei care se grabesc pot opta pentru apartamentele ramase disponibile din prima faza de constructie, avand beneficiul unui pret special si totodata sansa de a se muta in casa noua chiar din luna decembrie a acestui an. Pe de alta parte, persoanele dispuse sa astepte dar sa aiba posibilitatea de a alege dintr-o gama mult mai larga de apartamente, au la dispozitie 11 tipuri de locuinte. Lucrarile la aceste apartamente au inceput in aprilie 2007, ele urmand a fi finalizate in iunie 2008.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related