Articole care fac referire la Intersnack
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Intersnack
Mihai Cazacu: Studioset a fost mereu un loc care a crescut talente, a investit în ideile oamenilor săi și în tehnologia instrisec necesară pentru a le pune în scenă
Chio obține rentabilitate a cheltuielilor de publicitate de 16 ori mai mare și vânzări în creștere prin rețeaua Retail Media Profi
Profi extinde serviciile de advertising către toată piața, după finalizarea cu succes a etapei pilot a proiectului de retail media
Up Romania și Digital Wand cheamă angajații din România în pauza de masă, printr-o nouă campanie Up Dejun
Brands&Bears semnează cea mai nouă campanie Chio: o serie spoturi TV, adresate regiunii Europei Centrale și de Est
Brands&Bears ne prezintă noua comunicare a brandului Nutline și ne invită să savurăm produsele sale cu fiecare ocazie
300.000 de euro finanțare, mentorat, consultanță de specialitate și pregătire pentru atragerea de investiții în cadrul Black Sea ClimAccelerator, programul de accelerare pentru startup-urile green și soluții de eco-inovare
Brands & Bears inscrie un nou spot pentru semintele Nutline si ne inspira sa traim fiecare meci cu emotie
Agenția Digital Wand și Nutline, parteneri în crearea noului website de brand, regândit pe noua poziționare a brandului
World Vision va implementa ideile din ediția a doua a competiției PR Arena lansată de Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării
[Reguli de pitch] Alex Cernatescu (Infinit Agency): Nu de putine ori rezultatul unui pitch organizat prost a fost unul dezastruos pentru client
Romanian Infinit Solutions Agency Brings Savvy High-Tech Skills, Training and Services to ICOM Network
Care-i treaba cu noile chipsuri preparati pe indelete la ceaun? Cu explicatii de la Intersnack Group
Saatchi & Saatchi: Procesul de integrare din 2013 a presupus o reorganizare a personalului, a focusului pe business si a sarcinilor echipei
[UPDATE] Propunere de rezolutii IAA privind Proiectul OUG pentru modificarea si completarea Legii Audiovizualului nr. 504/2002































