Contul de 50 milioane $ al Toshiba a fost adjudecat de Grey

Toshiba a incredintat agentiei Grey, parte a WPP Group, sarcinile creative ale contului sau din Europa, Orientul Mijlociu si Africa, estimat la 50 milioane $, anunta Adweek.
Atributiile agentiei vor acoperi toate produsele de consum ale companiei si diviziile sistemelor de computere.

"Acesta este un pas istoric pentru Toshiba, nu am mai facut ceva asemanator inainte," a spus Stephen Beresford, senior manager al marketingului comunicational european la Toshiba. "Suntem increzatori ca acest lucru ne va ajuta sa cream un impact mai mare brandului si sa sprijinim convergenta care exista acum intre piata calculatoarelor si cea a electronicelor de consum."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related