Agenția de marketing digital Canopy anunță un parteneriat cu Temerarii, un proiect inovator realizat de Marta Ușurelu pentru Digi 24, o emisiune dedicată antreprenorilor și profesioniștilor din marketing, care își propune să aducă în prim-plan povești de succes ale românilor care au reușit atât în țară, cât și în afaceri internaționale. Colaborarea are în prim plan dezvoltarea unei strategii complete de promovare a emisiunii în mediul digital. Parteneriatul a început în noiembrie 2024 și are ca obiectiv creșterea vizibilității emisiunii și atragerea unei audiențe noi, extinzându-se astfel dincolo de granițele publicului obișnuit.
Acest parteneriat reprezintă o continuare a angajamentului Canopy față de educația și dezvoltarea profesională, un obiectiv pe care agenția îl susține prin parteneriate strategice cu proiecte educaționale și inspiraționale. La fel cum Canopy a colaborat cu podcastul Decoder pentru a sprijini dezvoltarea antreprenorilor și a oamenilor de afaceri, acum se alătură proiectului Temerarii, care aduce în fața publicului român povești autentice de curaj și succes, menite să inspire și să motiveze la acțiune.
„Emisiunea Temerarii pune în lumină români care au avut succes atât în țară, cât și în afaceri internaționale, dar care nu sunt foarte cunoscuți în media. Într-un decor spectaculos, evoluează în fiecare sâmbătă, de la ora 18:30, la Digi 24, oamenii de lângă noi care schimbă lumea prin puterea exemplului. Alături de Canopy, vom putea face aceste povești accesibile unui public mai larg. Colaborarea ne ajută să aducem aceste exemple de succes la cât mai mulți oameni,” spune Marta Ușurelu, realizatoarea emisiunii Temerarii.
Primele emisiuni din noul sezon i-au avut invitați pe Cristina Neagu, considerată cea mai bună handbalistă din istorie și singura sportivă care a câștigat de patru ori titlul de „Cea mai bună jucătoare de handbal din lume” în clasamentul IHF, Tiberiu Dobre, vicepreședinte Samsung Electronics România & Bulgaria și pe jurnalistul Lucian Mândruță.
Temerarii Sezonul #2 este susținut de AQUA Carpatica, Kaufland și BRD Groupe Société Générale.
O colaborare pentru promovarea și creșterea vizibilității emisiunii Temerarii în online
Prin acest parteneriat, Canopy va gestiona întregul calendar editorial și strategia de comunicare din social media a emisiunii, având grijă ca fiecare episod să ajungă la un public cât mai larg, pe platformele relevante. Agenția va dezvolta și o strategie cross-channel de promovare pe platformele Meta (Facebook, Instagram) și YouTube, care se va adresa publicul țintă al emisiunii și va contribui la sporirea vizibilității acestui format valoros.
Obiectivele urmărite sunt creșterea numărului de vizualizări și abonați pe YouTube pentru emisiunea Temerarii, extinderea audienței către noi segmente de public din mediul de afaceri și marketing și stimularea interacțiunilor online, cum ar fi share-uri și comentarii.
Rezultatele nu au întârziat să apară:
- Am depășit cu 100% media de vizualizări setate inițial ca obiectiv pentru fiecare episod promovat pe Youtube
- Am reușit să obținem în medie 37.000 de interacțiuni cu pagina pentru fiecare episod promovat în Meta (vizualizări, reacții la postare, comentarii, aprecieri, shares, click-uri pe link, like sau follow)
„Colaborarea cu Temerarii reprezintă o oportunitate fantastică de a contribui la promovarea unui conținut educativ de impact. Emisiunea este un format care inspiră și provoacă gândirea, iar parteneriatul nostru va ajuta la amplificarea acestui impact în rândul unei audiențe mai largi. Ne bucurăm că putem să ajutăm la răspândirea acestui mesaj,” afirmă Alexandra Tudor, Team Leader, Canopy.
Despre Canopy & Temerarii
Canopy este o agenție de marketing digital completă, care oferă soluții integrate pentru promovarea brandurilor în mediul online. Specializată în performance marketing, social media management, creație, web development și design, agenția își extinde influența în domeniul educațional și de content marketing prin colaborarea cu proiecte care aduc valoare comunității de afaceri din România.
Temerarii este un program realizat de Marta Ușurelu pentru Digi 24, care aduce în fața publicului român povești autentice de succes, susținute de oameni care au reușit să transforme obstacolele în oportunități, atât în țară, cât și pe plan internațional.
Emisiunea este disponibilă pe canalul YouTube al Martei Ușurelu și pe website-ul oficial www.temerarii.ro.
În acest parteneriat, Canopy și Temerarii își propun să contribuie la dezvoltarea unui ecosistem de afaceri sustenabil, educativ și inspirațional, punând accent pe promovarea poveștilor de succes și a modelele de antreprenoriat și leadership din România.
























