CV30 și Kaufland lansează campania Students’ Graduation Kit, o inițiativă multibrand care conectează angajatori și branduri cu 10.000 de absolvenți

CV30 și Kaufland lansează campania Students’ Graduation Kit, o inițiativă multibrand care conectează angajatori și branduri cu 10.000 de absolvenți

Echipa CV30 marchează un moment esențial în viața tinerilor prin lansarea Students’ Graduation Kit, o inițiativă dedicată absolvenților de facultate din toată țara, care se adresează brandurilor și angajatorilor care doresc să susțină noua generație.

Începând din luna iunie, Students’ Graduation Kit va ajunge în 35 de facultăți din România. Fiecare absolvent va primi un goodie bag gratuit plin de cadouri atent alese de la partenerii campaniei și acces la Fresh Graduate Guide, un eBook cu informații esențiale despre pașii de început în viața profesională.

Cu sprijinul Kaufland România în calitate de partener principal, campania își propune să ofere resurse valoroase și sprijin real pentru 10.000 de tineri care se pregătesc pentru primii pași în carieră.

Students’ Graduation Kit este modul nostru de a sărbători excelența și potențialul noii generații. Am creat această campanie pentru a le fi alături tinerilor în momentul-cheie al tranziției de la viața de student la cea de profesionist. Parteneriatul solid și de lungă durată cu Kaufland România reflectă angajamentul comun de a investi în viitorul forței de muncă din România. Ne dorim să sprijinim tinerii atât pe parcursul studiilor, cât și după absolvire, prin oportunități reale de dezvoltare profesională și personală.”, a declarat Lavinia Vladu, Co-fondator @ CV30.

Absolvenții vor putea descărca Fresh Graduate Guide direct din aplicația CV30, disponibilă gratuit în App Store și Google Play. Prin aplicație, aceștia vor avea acces la informații exclusive despre oportunitățile de carieră oferite de angajatori de top și resurse utile pentru noul capitol din viața lor.

"Am ales să fim alături de tineri într-un moment important din viața lor - absolvirea studiilor, care pentru mulți dintre ei marchează și începutul parcursului profesional. Credem că o tranziție cât mai ușoară către piața muncii începe cu accesul la informații clare, sprijin real și mesaje de încurajare.

La Kaufland, susținem tinerii prin programe dedicate de internship și traineeship, dar și prin inițiative și parteneriate, așa cum este cel cu CV30. Ne dorim să fim aproape de ei în toate etapele importante: să le oferim acces la oportunitățile disponibile în companie, să îi sprijinim cu sfaturi practice și resurse utile, dar și cu mici gesturi simbolice care să marcheze această reușită.

Pentru noi, să investim în generația tânără înseamnă să investim în viitorul forței de muncă din România. Iar acest lucru nu se întâmplă doar în interiorul organizației, ci și în parteneriat cu ecosistemul educațional și social din care fac parte acești tineri.”, Estera Anghelescu, Director Recrutare & Employer Branding, Kaufland Romania 

Students’ Graduation Kit este o oportunitate unică pentru branduri, pachetul de beneficii ca susținător al campaniei incluzând: prezență în goodie bag, branding vizibil în campanie, expunere online și offline către 10.000 de absolvenți, creșterea notorietății în rândul tinerilor.

Inițiat de CV30, Students’ Graduation Kit este parte dintr-un demers amplu de susținere a tinerilor aflați la început de drum, alături de campania deja renumită, Students’ Kit. Cu o experiență de 12 ani în colaborarea cu studenții, CV30 rămâne un partener de încredere pentru tinerii profesioniști și brandurile care investesc în generația viitorului. Students’ Graduation Kit este singura campanie națională de amploare axată exclusiv pe absolvenți și pe tranziția lor către carieră.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related