Spirtoasele din lumea spiritului

Printurile din campaniile de publicitate ale tariilor calatoresc in lumea intreaga precum expozitiile marilor maestri.

Alcoolul incepe sa fie prezent la tot mai multe evenimente culturale si in Romania, creandu-si platforme de comunicare pe acest teren. Implicarea unor marci de bauturi distilate in viata artistica inseamna mai mult decat simple sponsorizari. Acestea ajung sa faca parte din brandingul unor astfel de evenimente, sa se identifice cu artele, iar campaniile de publicitate sa devina promotoare de curente vizuale.

La Casa Pogany exista o expozitie de arta foto ce are ca tema centrala viziuni artistice asupra sticlei de vodka Absolut. Brandul Jameson tocmai a avut o implicare de rasunet la festivalurile de film Gopo si TIFF. Teacher's a anuntat reeditarea Teacher's Film Festival, iar Chivas Regal apeleaza la artisti pentru a colora fantanile arteziene din centrul Capitalei. Acestea sunt doar evenimentele recente in anturajul carora se afla spirtoasele. Prohibitiile legale au stimulat imaginatia in ceea ce priveste gasirea unor supape de comunicare pentru aceste branduri, iar rezultatele intrec asteptarile.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related