[Creativitatea de zi cu zi] Cristina Calotă: Totul e prea mult, prea repede. Creierele noastre nu-s făcute pentru așa ceva, deci e nevoie să ne construim și propria liniște în toată gălăgia

[Creativitatea de zi cu zi] Cristina Calotă: Totul e prea mult, prea repede. Creierele noastre nu-s făcute pentru așa ceva, deci e nevoie să ne construim și propria liniște în toată gălăgia

Cristina Calotă, Creative Director Leo Burnett Bucharest, își antrenează creativitatea ca un tocilar. Procesul ar fi: watch & learn & deconstruct. Cristina nu caută să fie inspirată, ci este atentă la tot ce se întâmplă în jur, online și offline: discuții la mega, tarabele de la piață, meme-uri, cărți, tiktokuri, artă de orice fel. 

"Creativitatea e un cuvânt destul de abuzat. Iar cu platforme și tool-uri atât de accesibile din jur, suntem practic toți obligați să fim creativi. Pare foarte ușor să fii creativ. DAR ești în competiție cu mai mulți creativi decât au fost vreodată în istorie", spune Cristina.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related