Mecenat publicitar de la McCann Erickson

Interviu cu Directorul Regional de Creatie al McCann Erickson

Toata lumea se plange de lipsa de oameni tineri, creativi si bine pregatiti in agentiile de publicitate romanesti. Ca orice problema, trebuie rezolvata, printre altele, si de programul McCann Creative Mentorship, coordonat de Directorul Regional de Creatie al McCann Erickson, Adrian Botan.

IQads: Care este scopul McCann Creative Mentorship Program?
Adrian Botan: Sa pregateasca o noua generatie de creativi pentru McCann si nu numai. Ne vin foarte multi oameni cu talent si cu potential, dar care nu au in spate o practica, sunt oameni care au foarte multe idei, dar care nu stiu sa le execute pentru ca le lipseste experienta. Ei bine, practica agentiilor in acest moment este sa ii ia pe acesti oameni si fara nicio pregatire sa ii arunce in lumea reala. Aici acestia invata din mers meseria, cumva ca niste ucenici intr-un atelier auto. Asta are un efect pervers asupra lor pentru ca odata cu meseria, ei invata si compromisurile acesteia, ceea ce nu este neaparat bine pentru ei. Una este sa cresti facand leafleturi si promotii cu feedbackuri contradictorii de la client, strategie sau de la directorul de creatie, si alta este sa inveti pe briefuri ideale cu feedback de la practicieni.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Sectiune



Related