
Articole care fac referire la Associate Creative Director


Pentru a încuraja tinerii să iasă afară și să facă mai multă mișcare, la Trenta Pizza se poate plăti pizza cu trickuri

"Votca ce nu are nimic de ascuns”, comunica credinta Absolut, aceea ca toate companiile au datoria sa devina sustenabile
![[Interviurile FIBRA #2] Aitor Borras (apple tree communications): ”Trebuie să gândești media ca parte a creativității”](https://media.iqads.ro/2017/12/aitor-cover-410.jpg)
[Interviurile FIBRA #2] Aitor Borras (apple tree communications): ”Trebuie să gândești media ca parte a creativității”
![[Conferintele FIBRA #2] Cum se vede publicitatea romaneasca din afara? Juriul Premiilor FIBRA 2017 si-a spus parerea](https://media.iqads.ro/2017/11/jury1-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA #2] Cum se vede publicitatea romaneasca din afara? Juriul Premiilor FIBRA 2017 si-a spus parerea

Cei mai buni dintre cei buni. Marii castigatori ai Premiilor FIBRA #2: McCann Worldgroup Romania este Agentia Anului, URSUS Breweries este Clientul Anului 2017

Meniu de debate-uri, ad-uri absurde si Gala celor mai buni. Ce te asteapta la FIBRA #2, versiunea pe ore
![[FIBRA#2 Jury] Aitor Borras (apple tree communications): We can talk about the numerical results of a campaign, about the ROI or whatever you want. But I need more](https://media.iqads.ro/2017/10/aitor-main-cover-410.jpg)
[FIBRA#2 Jury] Aitor Borras (apple tree communications): We can talk about the numerical results of a campaign, about the ROI or whatever you want. But I need more
![[Juratii FIBRA #2] Aitor Borras (apple tree communications): Putem vorbi despre rezultatele numerice ale campaniei, despre ROI sau despre ce vreti, dar am nevoie de mai mult](https://media.iqads.ro/2017/10/aitor-main1-cover-410.jpg)
[Juratii FIBRA #2] Aitor Borras (apple tree communications): Putem vorbi despre rezultatele numerice ale campaniei, despre ROI sau despre ce vreti, dar am nevoie de mai mult

Melanj de 8 creativi din (mai) toate colturile lumii. Juriul complet al festivalului local de creativitate Premiile FIBRA, editia a doua

“Nebunii” din publicitate, oameni creativi si agenții digitale care generează idei cărora le dăm share zi de zi, vin la iCEE.fest
![[Directoarea de Creatie] Ileana Badiu (Wunderman): "Cred in femeia moderna, organizata si tenace, si stiu cu certitudine ca jobul si familia pot fi facute impreuna"](https://media.iqads.ro/2016/08/22ileana-badiu-1-cover-800-cover-410.jpg)
[Directoarea de Creatie] Ileana Badiu (Wunderman): "Cred in femeia moderna, organizata si tenace, si stiu cu certitudine ca jobul si familia pot fi facute impreuna"
![[Creativul manager] Eugen Suman: E jobul tau sa ajuti oamenii sa ajunga la idei foarte tari si apoi, mega-ultra-super-important, sa faci ca ideile alea sa fie produse](https://media.iqads.ro/2015/09/eugen-suman-full-cover-800-cover-800-cover-410.jpg)
[Creativul manager] Eugen Suman: E jobul tau sa ajuti oamenii sa ajunga la idei foarte tari si apoi, mega-ultra-super-important, sa faci ca ideile alea sa fie produse

Cristina Lambru: Cred ca-ti trebuie sa ai "chestiile alea doua" pe care le au barbatii, dar nu cred ca publicitatea e o lume a barbatilor

Via Praga: Eugen Suman - Am aflat ca oamenii sunt, in esenta, la fel si ca lucrurile gen "tara", "granite" si "specific local" nu conteaza deloc
