Publicitatea online se dubleaza pina in 2012

Valoarea totala a publicitatii online in intreaga Europa va atinge 16 miliarde de euro pina in 2012, mai mult decit dublu fata de 2006.

Cheltuielile pentru advertisingul in spatiul virtual vor ajunge sa acapareze aproape o cincime din bugetele media de pe batrinul continent in urmatorii cinci ani, iar cota de piata a acestui sector va sari de la 9%, cit inregistreaza acum, la 18%, arata un studiu al companiei de cercetare Forrester, citat de publicatia "The Guardian". Motivul: explozia de utilizatori de Internet pe banda larga, de la 47 la 83 de milioane.

Studiul preconizeaza valoarea de 16 miliarde de dolari pentru componenta de marketing online, fata de cele 7,5 miliarde inregistrate anul trecut. In acest sector, cheltuielile in afisarea reclamelor pe bannere si a pop-up-urilor vor ajunge la 5,6 miliarde de euro, iar cercetarile in marketing vor creste la 8,1 miliarde, potrivit studiului realizat pe 25.000 de consumatori europeni din Franta, Germania, Marea Britanie, Italia, Olanda, Spania, Polonia si Suedia si pe 24 de firme de top. Pe de alta parte, motoarele de cautare continua sa atraga cele mai multe investitii publicitare, urmate de serviciile de e-mail si de display advertising, arata studiul Forrester.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related