Media Fact Book 2014 vs. 2013: Digitalul e in crestere, TV-ul detine tot +60% din piata

Media Fact Book 2014 vs. 2013: Digitalul e in crestere, TV-ul detine tot +60% din piata

Astazi s-a lansat editia cu numarul 18 a Media Fact Book, analiza care ofera o radiografie a  pietei de media din Romania, editata anual incepand cu anul 1997 de Initiative Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands. Studiul integral poate fi vizualizat si descarcat in forma digitala aici,  si este accesibil de pe orice device.

La evenimentul organizat de GolinHarris in cadrul sediului Initiative Media s-au adunat jurnalisti pentru a afla cele mai noi statistici privind piata de media din CEE si Romania. Au vorbit din partea Initiative Alexandra Olteanu (Managing Director), Ruxandra Stefan (Strategy & Planning Director) si Raluca Mateescu (Integrated & Digital Media Director), in prezenta lui Octavian Popescu (Managing Director), numit "parintele produsului Media Fact Book".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related