Caracteristici ale industriei de publicitate locale din 2011 si trenduri pentru 2012 in studiul Media Fact Book

Caracteristici ale industriei de publicitate locale din 2011 si trenduri pentru 2012 in studiul Media Fact Book

In cadrul conferintei de presa ce a avut la sediul GolinHarris Bucuresti, au fost prezentate rezultatele studiului Media Fact Book 2012 realizat de  Initiative.

Alexandra Olteanu (Managing Partner, Initiative) a declarat despre studiu: "Media Fact Book nu inseamna numai cifre, inseamna in primul rand trenduri. Incercam sa diseminam si sa gasim filoanele mici de aur dintr-un morman de nisip care sa ne conduca pe noi in perspectiva transanuala, dincolo de sfarsitul anului 2011, la trenduri care fac un pas inainte catre 2012 si mai departe catre 2013."

Principalele caracteristici ale anului 2011 si trenduri prognozate pentru 2012 precizate de Alexandra Olteanu (Managing Partner, Initiative) au fost:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Sectiune



Related