![Brand Management: 17% creștere prognozată a pieței de publicitate indoor în 2024](https://media.iqads.ro/2024/12/iasi-palas-rev-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Media Fact Book
![Brand Management: 17% creștere prognozată a pieței de publicitate indoor în 2024](https://media.iqads.ro/2024/12/iasi-palas-rev-cover-410.jpg)
![Piața locală de media este estimată la 778 de milioane de euro în 2024, conform analizei Media Fact Book by Initiative România](https://media.iqads.ro/2024/12/initiative-media-fact-book-update-cover-410.jpg)
Piața locală de media este estimată la 778 de milioane de euro în 2024, conform analizei Media Fact Book by Initiative România
![Media Fact Book 2024, Initiative: Piața locală de media va ajunge la valoarea record de 762 de milioane de euro până la finalul acestui an](https://media.iqads.ro/2024/06/mfb-2024-cover-410.jpg)
Media Fact Book 2024, Initiative: Piața locală de media va ajunge la valoarea record de 762 de milioane de euro până la finalul acestui an
![[Media Update] Andreea Dinescu: Datele despre piața media din România arată o creștere estimată de 6,5% comparativ cu anul anterior, ducând valoarea investiției la o sumă record de 700 milioane de euro](https://media.iqads.ro/2024/04/andreea-dinescu-deputy-managing-director-initiative-romania-cover-410.jpg)
[Media Update] Andreea Dinescu: Datele despre piața media din România arată o creștere estimată de 6,5% comparativ cu anul anterior, ducând valoarea investiției la o sumă record de 700 milioane de euro
![Piața locală de media, venituri record de 700 milioane de euro, în 2023, conform estimării Initiative România](https://media.iqads.ro/2023/12/alexan-11-cover-410.jpg)
Piața locală de media, venituri record de 700 milioane de euro, în 2023, conform estimării Initiative România
![IAA face un apel pentru responsabilitate în publicitatea la jocuri de noroc din partea tuturor: autorități, industrie, societate civilă](https://media.iqads.ro/2023/11/iaa-jocuri-de-noroc-cover-410.jpg)
IAA face un apel pentru responsabilitate în publicitatea la jocuri de noroc din partea tuturor: autorități, industrie, societate civilă
![Media Fact Book 2023, Initiative: Peste 683 de milioane de euro este valoarea estimată pentru piața de media din România, la finalul acestui an](https://media.iqads.ro/2023/06/initia-1-cover-410.jpg)
Media Fact Book 2023, Initiative: Peste 683 de milioane de euro este valoarea estimată pentru piața de media din România, la finalul acestui an
![Media Fact Book 2022, Initiative: Valoarea pieței locale de media va depăși 640 de milioane de euro în cursul acestui an](https://media.iqads.ro/2022/07/mfb-2022-cover-410.jpg)
Media Fact Book 2022, Initiative: Valoarea pieței locale de media va depăși 640 de milioane de euro în cursul acestui an
![[Marcom 2022] Andra Panaitescu: Empatia a aparut deodata pe job description trecand din granita personala catre cea profesionala](https://media.iqads.ro/2022/02/andra-panaitescu-mullen-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Andra Panaitescu: Empatia a aparut deodata pe job description trecand din granita personala catre cea profesionala
![Initiative lansează Business Intelligence Suite, un pachet de instrumente și competențe care sprijină deciziile de business ale clienților la toate nivelurile](https://media.iqads.ro/2021/10/initiative-logo-cover-410.jpg)
Initiative lansează Business Intelligence Suite, un pachet de instrumente și competențe care sprijină deciziile de business ale clienților la toate nivelurile
![Piața de media din România a scăzut cu 2,7% în 2020, însă este așteptată o creștere de 4% în cursul acestui an](https://media.iqads.ro/2021/01/initiative-mfb-update-2021-cover-410.jpg)
Piața de media din România a scăzut cu 2,7% în 2020, însă este așteptată o creștere de 4% în cursul acestui an
![În 2020, Initiative anticipează o creștere de 5.5% a pieței de media din România. Agenția lansează un up-to-date al raportului Media Fact Book](https://media.iqads.ro/2020/01/digital-update-mfb-jan-2020-final-page-007-cover-410.jpg)
În 2020, Initiative anticipează o creștere de 5.5% a pieței de media din România. Agenția lansează un up-to-date al raportului Media Fact Book
![Salary Survey: Industria de publicitate a majorat salariile nete cu 3% în 2019, comparativ cu anul anterior](https://media.iqads.ro/2019/10/logo-uapr-copy-cover-410.jpg)
Salary Survey: Industria de publicitate a majorat salariile nete cu 3% în 2019, comparativ cu anul anterior
![Iulia Popa (Discovery Media): În ultimul an, portofoliul nostru s-a extins semnificativ, prin adăugarea stațiilor Scripps Networks – Travel Channel, Food Network și Fine Living](https://media.iqads.ro/2019/08/iulia-popa-2-cover-410.jpg)
Iulia Popa (Discovery Media): În ultimul an, portofoliul nostru s-a extins semnificativ, prin adăugarea stațiilor Scripps Networks – Travel Channel, Food Network și Fine Living
![Initiative: Piața de media din România își menține trendul stabil de creștere. Agenția lansează raportul Media Fact Book 2018](https://media.iqads.ro/2018/06/vdfvdvv-cover-410.jpg)
Initiative: Piața de media din România își menține trendul stabil de creștere. Agenția lansează raportul Media Fact Book 2018
![Initiative prognozează o nouă creștere a pieței de media din România în 2018. Agenția lansează o variantă actualizată a raportului Media Fact Book](https://media.iqads.ro/2017/12/alexandra-olteanu-managing-director-initiative-cover-410.jpg)
Initiative prognozează o nouă creștere a pieței de media din România în 2018. Agenția lansează o variantă actualizată a raportului Media Fact Book
![Initiative anunță o nouă creștere de 10% a pieței de media din România în 2017. Agenția a lansat astăzi raportul Media Fact Book 2017](https://media.iqads.ro/2017/06/coperta-mfb-cover-410.jpg)
Initiative anunță o nouă creștere de 10% a pieței de media din România în 2017. Agenția a lansat astăzi raportul Media Fact Book 2017
![A XX-a editie a Media Fact Book, lansata de Initiative, anunta cresteri de 6% pentru piata de media atat in 2015, cat si in 2016](https://media.iqads.ro/2016/05/media-fact-cover-410.jpg)
A XX-a editie a Media Fact Book, lansata de Initiative, anunta cresteri de 6% pentru piata de media atat in 2015, cat si in 2016
![Valentin Vacarus (Godmother), despre interzicerea reclamelor la medicamente: Sa ne aducem aminte ca la tutun a fost aceeasi situatie si nu a fost tocmai o piata care sa dispara sau care sa nu se adapteze](https://media.iqads.ro/2015/12/valentin-vacarus-cover-800-cover-410.jpg)
Valentin Vacarus (Godmother), despre interzicerea reclamelor la medicamente: Sa ne aducem aminte ca la tutun a fost aceeasi situatie si nu a fost tocmai o piata care sa dispara sau care sa nu se adapteze
![[OOH Focus] Daniel Talpa (Absolut Media): Noua lege a publicitatii, conform careia marile retele de panouri ar trebui sa dispara intr-o proportie covarsitoare, a fost al doilea soc puternic pe care l-a suferit OOH-ul](https://media.iqads.ro/2015/08/daniel-talpa-cover-410.jpg)
[OOH Focus] Daniel Talpa (Absolut Media): Noua lege a publicitatii, conform careia marile retele de panouri ar trebui sa dispara intr-o proportie covarsitoare, a fost al doilea soc puternic pe care l-a suferit OOH-ul
![Contentul in online, viralele si performance marketingul, pe lista temelor de discutie de la ICEEfest](https://media.iqads.ro/2014/06/public-cover-410.jpg)
Contentul in online, viralele si performance marketingul, pe lista temelor de discutie de la ICEEfest
![Media Fact Book 2013: "Ne asteptam ca anul acesta TV-ul sa scada, ajungand la o cota de piata de 62%, fata de 64% cat avea in 2012"](https://media.iqads.ro/2013/06/photo-large-26239-cover-410.jpg)
Media Fact Book 2013: "Ne asteptam ca anul acesta TV-ul sa scada, ajungand la o cota de piata de 62%, fata de 64% cat avea in 2012"
![Ana Sipciu (Initiative): In 2013 se va pune un accent si mai puternic pe eficienta/performanta in media digitala](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
Ana Sipciu (Initiative): In 2013 se va pune un accent si mai puternic pe eficienta/performanta in media digitala
![Caracteristici ale industriei de publicitate locale din 2011 si trenduri pentru 2012 in studiul Media Fact Book](https://media.iqads.ro/2012/06/photo-large-23457-cover-410.jpg)
Caracteristici ale industriei de publicitate locale din 2011 si trenduri pentru 2012 in studiul Media Fact Book
![[SMARK KnowHow: Marketing Research 2011] Metode inovatoare de cercetare: rafturi virtuale, asocierea brandurilor cu imagini si neurostiinta](https://media.iqads.ro/2011/06/photo-large-14440-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research 2011] Metode inovatoare de cercetare: rafturi virtuale, asocierea brandurilor cu imagini si neurostiinta
![[SMARK KnowHow: Marketing Research 2011] Metode inovatoare de cercetare: rafturi virtuale, asocierea brandurilor cu imagini si neurostiinta](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
[SMARK KnowHow: Marketing Research 2011] Metode inovatoare de cercetare: rafturi virtuale, asocierea brandurilor cu imagini si neurostiinta
![Cum arata o zi din jurnalul utilizatorului roman de internet? - studiul "Digital Diary" de la Daedalus Millward Brown](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)