
Articole care fac referire la Media Fact Book

![[Marcom 2022] Andra Panaitescu: Empatia a aparut deodata pe job description trecand din granita personala catre cea profesionala](https://media.iqads.ro/2022/02/andra-panaitescu-mullen-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Andra Panaitescu: Empatia a aparut deodata pe job description trecand din granita personala catre cea profesionala

Initiative lansează Business Intelligence Suite, un pachet de instrumente și competențe care sprijină deciziile de business ale clienților la toate nivelurile

Piața de media din România a scăzut cu 2,7% în 2020, însă este așteptată o creștere de 4% în cursul acestui an

În 2020, Initiative anticipează o creștere de 5.5% a pieței de media din România. Agenția lansează un up-to-date al raportului Media Fact Book

Salary Survey: Industria de publicitate a majorat salariile nete cu 3% în 2019, comparativ cu anul anterior

Iulia Popa (Discovery Media): În ultimul an, portofoliul nostru s-a extins semnificativ, prin adăugarea stațiilor Scripps Networks – Travel Channel, Food Network și Fine Living

Initiative: Piața de media din România își menține trendul stabil de creștere. Agenția lansează raportul Media Fact Book 2018

Initiative prognozează o nouă creștere a pieței de media din România în 2018. Agenția lansează o variantă actualizată a raportului Media Fact Book

Initiative anunță o nouă creștere de 10% a pieței de media din România în 2017. Agenția a lansat astăzi raportul Media Fact Book 2017

A XX-a editie a Media Fact Book, lansata de Initiative, anunta cresteri de 6% pentru piata de media atat in 2015, cat si in 2016

Valentin Vacarus (Godmother), despre interzicerea reclamelor la medicamente: Sa ne aducem aminte ca la tutun a fost aceeasi situatie si nu a fost tocmai o piata care sa dispara sau care sa nu se adapteze
![[OOH Focus] Daniel Talpa (Absolut Media): Noua lege a publicitatii, conform careia marile retele de panouri ar trebui sa dispara intr-o proportie covarsitoare, a fost al doilea soc puternic pe care l-a suferit OOH-ul](https://media.iqads.ro/2015/08/daniel-talpa-cover-410.jpg)
[OOH Focus] Daniel Talpa (Absolut Media): Noua lege a publicitatii, conform careia marile retele de panouri ar trebui sa dispara intr-o proportie covarsitoare, a fost al doilea soc puternic pe care l-a suferit OOH-ul

Contentul in online, viralele si performance marketingul, pe lista temelor de discutie de la ICEEfest

Media Fact Book 2013: "Ne asteptam ca anul acesta TV-ul sa scada, ajungand la o cota de piata de 62%, fata de 64% cat avea in 2012"

Ana Sipciu (Initiative): In 2013 se va pune un accent si mai puternic pe eficienta/performanta in media digitala

Caracteristici ale industriei de publicitate locale din 2011 si trenduri pentru 2012 in studiul Media Fact Book
![[SMARK KnowHow: Marketing Research 2011] Metode inovatoare de cercetare: rafturi virtuale, asocierea brandurilor cu imagini si neurostiinta](https://media.iqads.ro/2011/06/photo-large-14440-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research 2011] Metode inovatoare de cercetare: rafturi virtuale, asocierea brandurilor cu imagini si neurostiinta
![[SMARK KnowHow: Marketing Research 2011] Metode inovatoare de cercetare: rafturi virtuale, asocierea brandurilor cu imagini si neurostiinta](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
[SMARK KnowHow: Marketing Research 2011] Metode inovatoare de cercetare: rafturi virtuale, asocierea brandurilor cu imagini si neurostiinta

Cum arata o zi din jurnalul utilizatorului roman de internet? - studiul "Digital Diary" de la Daedalus Millward Brown
