"Intelegi mai mult" - noua campanie Cotidianul, realizata de McCann

McCann/Creative Services a creat noua campanie de imagine pentru Cotidianul. Lansata sub sloganul "Intelegi mai mult", campania cuprinde trei executii TV - Poetul, Politicianul si Omul de afaceri - ce vor rula pe Realitatea TV, Prima TV, TVR1, Pro Cinema, National Geographic si Discovery Channel, spot radio, on-line si machete de presa. Implementarea campaniei este sustinuta de BTL si outdoor.

Alexandru Dumitrescu, head of copy McCann/ Creative Services: "Nu a fost usor sa ajungem la platforma "Intelegi mai mult". La inceput, noi percepeam "Cotidianul" intr-un fel, cei care-l realizeaza, privind din interior, aveau cu totul alta opinie despre cum ar trebui pozitionat. Am avut discutii aprinse, dar cred ca rezultatul reflecta perfect strategia editoriala. Intr-adevar, "Cotidianul" nu se repede sa iti ofere stirea-bomba in primul minut si sa te intoxice cu detalii inutile. Oamenii de la acest ziar aduna toate informatiile relevante despre eveniment, le filtreaza si le sintetizeaza, oferindu-ti apoi un tablou complet al situatiei. Ideea creativa ilustreaza aceasta strategie: cititorii de "Cotidianul" inteleg mai mult si, in consecinta, ei nu pot fi pacaliti. Pentru ei, orice discurs manipulativ e foarte transparent, ei pot citi printre randuri. In aceeasi linie, "definitiile de dictionar" din lucrarile de print reflecta adevaratul sens al lucrurilor, asa cum il percepe un cititor al ziarului."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune



Related