Ce iese când ai trei generații ale familiei Lucescu în bucătărie și o poftă de joc care aduce în prim-plan calitatea și prospețimea cărnii din magazinele Lidl? Răspunsul vine de la Lidl România și MullenLowe România, care lansează o nouă etapă a campaniei dedicată promovării produselor de carne și pește, sub mesajul „Carne pentru toți și toți pentru carne”.
De data aceasta, gătitul urcă în liga mare și devine sport de familie în arena din bucătăria familiei Lucescu. Răzvan Lucescu intră în teren alături de tatăl său, Mircea, și fiul său, Matei – un trio legendar, în premieră în România, în fața camerelor și în fața aragazului. Trei generații, trei stiluri diferite, aceeași strategie: să gătească bine și să împartă gustul victoriei.
„Ne-am dorit să lansăm o campanie care să vorbească despre calitatea produselor Lidl, dar să și aducă în prim-plan emoția și importanța gătitului în familie. Pentru că, pe lângă varietatea și prospețimea produselor, mesele bune încep cu oameni dragi. Ne bucurăm că am avut ocazia să spunem povestea aceasta alături de familia Lucescu. Împreună cu ei am știut că avem toate “ingredientele” pentru o campanie diferită și memorabilă.”, a declarat Oana Radu, Marketing Director Lidl România.
„Am înțeles de mult că marile victorii nu se trăiesc singur. La fel e și în familie: bucuria are valoare doar atunci când o împarți. Apreciez că Lidl a creat un context în care aceste valori simple, dar esențiale, au fost puse în centrul campaniei noastre.”, a menționat Mircea Lucescu.
Spotul TV, prezintă familia Lucescu în bucătărie făcând strategia de joc. Trei generații și un singur plan de joc, unde selecția de carne și pește de la Lidl se află în toate pozițiile-cheie pentru a cuceri terenul culinar. Campania semnată de MullenLowe România se va desfășura pe un mix de canale media extins și include și un spot TV, completat de un sketch de YouTube care prezintă familia Lucescu într-un nou derby pe arena din bucătărie.
„În bucătărie este exact ca în vestiarul unei echipe de fotbal, înainte de un mare meci, când antrenorul și jucătorii pun la punct detaliile de organizare. Așa este și cu pregătirea preparatelor: avem ideea, avem instrumentele de gătire, avem specialistul care știe planul de joc și, nu în ultimul rând, avem produsele. Iar când carnea este bună și tactica de echipă este de succes, victoria vine natural.”, a spus Florian Langa, Group Creative Director MullenLowe România.
„Carne pentru toți și toți pentru carne” e un statement despre cum gătitul reunește generații, gusturi și creează momente. Într-o eră în care timpul împreună e tot mai prețios, Lidl încurajează gătitul în familie: în bucătărie suntem toți în aceeași echipă.
Echipele implicate în campanie:
MullenLowe România: Cristiana Belodan (Managing Director), Simina Leotescu (Strategy Director), Alex Petrescu (Creative Director); Florian Langa (Group Creative Director), Bianca Dragu (Head of Art), Andrei Ropotă (Senior Copywriter), Alina Georgescu (Art Director), Matei Chebeleu (Art Director), Mircea Solomiea (Senior Graphic Designer), Adrian Radu (AV Director), Anca Duță (Group Account Director), Silviu Clinciu (Account Director), Elena Enciu (Senior Account Manager), Iulia Cercel (Account Executive), Oana Chiriac (Senior Traffic Manager)
Lidl România: Oana Radu (Marketing Director), Nicoleta Maican (Advertising Manager), Alice Riegler (Marketing Project Manager), Raluca Elena Rotaru (Digital Project Manager), Raluca Nistor (Social Media Project Manager), Ioana Alexandra Dumitrescu (Social Media Project Manager), Alina Tane (Digital Manager).
De 32 de ani în România, Mullen este o agenție integrată de marketing și comunicare, ce își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.
Produsul creativ semnat Mullen este gândit ca o soluție de business, nu doar de comunicare și, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey bazat pe date, diferențiază brandurile clienților noștri în peisajul intens competițional.
MullenLowe România face parte din rețeaua internațională MullenLowe Global, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA și APAC, și unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.350 de magazine și peste 225 de centre logistice și depozite în 31 de țări.
Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Designul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm.
În prezent, Lidl are aproximativ 375.000 de angajați, dintre care peste 12.000 în România, unde retailerul german are deschise peste 350 de magazine și 6 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.





















