Articole care fac referire la Effie Europe
Dunja Delić: Marketing will become more predictive, more embedded, and increasingly invisible. You won’t “see” the marketing, but you’ll feel its presence in every touchpoint
PENNY marchează 20 de ani în România cu ‘Forme de dragoste’ - gesturi simple prin care avem grijă unii de alții
DDB România și Pepco România lansează campania „Discuții din inimă” pentru a încuraja comunicarea sinceră dintre părinți și copii
T.R.A.I., indexul creat de Publicis și Digitas pentru Storia, a apărut în studiul realizat de Effie Awards Europe și Kantar 2023
[Marcom 2024] Roxana Niță: Lumea se află într-o continuă traumă colectivă, războaie, crize climatice și economice, așa că e foarte greu să lucrezi într-un domeniu în care să vrei să ocolești aceste subiecte
Roxana Niță, directorul de creație al agenției DDB, este juratul României la categoria Entertainment la Eurobest 2023
Laura Vingan: Agențiile se luptă cu o reputație în declin a publicității, iar acest lucru se face resimțit peste tot în Europa
Roxana Niță (DDB România) a fost aleasă de celebrul The One Club printre Next Creative Leaders pentru Europa
Cheil | Centrade obține primul trofeu pentru Cheil Worldwide la Effie Europe Awards cu „Teatrul cadourilor dăruite din vină”
Asociația Europeană a Agențiilor de Comunicare (EACA) a dat publicității documentul "Media Auditing Guidelines” cu scopul de a oferi clienților și agențiilor de media o sumă de bune practici în managementul activităților de audit de media
Peste 20.000 de persoane au testat filtrele AR din cadrul XR Month în primele două săptămâni de festival































