Havana Club Icónica: arta și tradiția romului cubanez, dezvăluite la București de Osmany Cardentey León

Havana Club Icónica: arta și tradiția romului cubanez, dezvăluite la București de Osmany Cardentey León

La începutul lunii octombrie, Osmany Cardentey León a susținut la București o serie de prezentări-experiență dedicate comunității de barmani, specialiștilor în spirtoase și pasionaților de rom, menite să dezvăluie arta și valorile din spatele prestigioasei game Havana Club Icónica.

Maestros Roneros, adevărații maeștri ai romului cubanez, poartă mai departe cunoștințe și abilități excepționale în arta producerii, maturării și îmbinării acestuia, transmise din generație în generație. Maeștrii sunt cei care selectează cele mai fine romuri învechite, le armonizează cu precizie și veghează la păstrarea calității și tradiției brandului.

Rezultatul acestei măiestrii este colecția Havana Club Icónica: o expresie a tradiției, patrimoniului și spiritului autentic al Cubei.

„Romul cubanez este fiul pământului și al spiritului Cubei, reflectând caracterul, clima și cultura insulei. Este elegant, cu arome fine și plăcut de băut, iar arta amestecului este un secret bine păstrat al Maestros Roneros, transmis din generație în generație și învățat doar alături de maeștri, în bodegile de învechire. Ca Maestros Roneros, avem responsabilitatea de a conserva procesele tradiționale, de a transmite know-how-ul și de a păstra maniera cubaneză de a face rom, asigurând lumii nu doar o băutură, ci o expresie a identității naționale cubaneze. Sunt mândru că ceea ce produc este strâns legat de felul de a fi al cubanezilor și onorat să pot prezenta comunităților din România gama Havana Club Icónica, o colecție de prestigiu care întruchipează excelența romului cubanez a declarat Osmany Cardentey León.

Vizita la București a Maestro-ului Ronero Aspirante Osmany Cardentey León a inclus o serie de prezentări-experiență (inclusiv în cadrul BRIFT 2025) dedicate descoperirii universului Havana Club Icónica precum și un eveniment exclusivist găzduit de El Único. În cadrul acestuia, invitații au descoperit universul Havana Club Icónica printr-o degustare a romurilor de prestigiu Selección de Maestros, Havana Club 15 Años Gran Reserva, Havana Club Tributo și Havana Club Máximo, acompaniată de trabucuri special create pentru un pairing desăvârșit.

Gama Havana Club Icónica reunește romuri cubaneze de prestigiu, cu învechire îndelungată, care pun în prim-plan măiestria și patrimoniul cultural al Cubei, prezentate într-o estetică redesenată.

Dezvoltată și supervizată de Maestros Roneros, colecția garantează un profil de gust elegant și autentic, reflectând tradiția cultivării trestiei de zahăr, tehnicile unice de distilare și moștenirea lăsată de maeștri precum regretatul Don José Navarro.

Toate romurile sunt supuse unui proces riguros de maturare în climatul tropical cubanez, în butoaie de stejar, ceea ce le conferă o complexitate rară și un caracter inconfundabil.

Noua identitate vizuală completează această expresie a excelenței, cu un design contemporan inspirat de statuia Giraldilla din Havana, detalii canelate și accente aurii care evocă grația și rezistența. Astfel, Havana Club Icónica se definește drept colecția emblematică a brandului, o veritabilă expresie a luxului și a spiritului autentic cubanez.

Pernod Ricard este unul dintre cei mai mari jucători mondiali și lider în România în industria băuturilor spirtoase și șampanie, combinând meșteșugul tradițional cu dezvoltarea de branduri la standarde înalte și tehnologii globale de distribuție. Portofoliul prestigios al Pernod Ricard include branduri precum Absolut vodka, Jameson Irish Whisky, Ballantine’s, Chivas Regal, Royal Salute și The Glenlivet Scotch whiskies, cognacul Martell, romul Havana Club, ginurile Beefeater și Malfy, lichiorul Malibu și șampaniile Mumm și Perrier-Jouët. Misiunea Pernod Ricard este să asigure creșterea pe termen lung a brandurilor sale, respectând pe deplin oamenii și mediul înconjurător, în timp ce oferă angajaților din întreaga lume posibilitatea de a fi ambasadori ai unei culturi autentice, incluzive și responsabile, bazată pe convivialitate.                           

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related