KUBIS Interactive semnează strategia și execuția campaniei integrate pentru NN Go, noul produs lansat de NN, gândit special pentru tineri și pentru ritmul lor de viață mereu în mișcare.
Noua asigurare NN Go, aduce împreună două dimensiuni esențiale pentru tineri: protecția financiară și wellbeing-ul, într-o soluție simplă, accesibilă și complet digitală.
De la „se poate întâmpla oricui” la „sunt acoperit oricum”
Disponibil în trei variante, NN Go, NN Go Plus și NN Go Extra, produsul oferă o soluție simplă și accesibilă, adaptată stilului de viață al unei generații conectate și mereu în mișcare.
Provocarea agentiei a fost să traducă complexitatea unei asigurări într-un limbaj clar și într-o experiență ușor de înțeles. NN Go este mai mult decât o simplă poliță de asigurare pentru atunci când viața îți servește ceva ce nu ai comandat, este o soluție reală de sprijin și wellbeing pentru tineri. Insightul din spatele campaniei NN Go pornește de la o realitate familiară: orice moment banal se poate transforma, într-o clipă, într-o situație complicată.
Agenția a construit în jurul acestui adevăr o serie de execuții video și vizuale menite să-i oprească pe tineri din scroll și să-i facă să se gândească la propria protecție. Tonul este direct, vizualul spectaculos, iar storytellingul cu twisturi care arată cum NN Go te ajută să te ridici rapid după orice cădere.
Campania rulează pe canale cu impact major în rândul tinerilor: YouTube, Instagram, TikTok, Facebook, Spotify, Twitch, Pinterest și Reddit, dar și în cinematografe, prin spoturi și execuții care ilustrează prin povești spectaculoase cu final fericit modul în care funcționează produsul.
Asigurarea acoperă situații neprevăzute precum fracturi, entorse, arsuri, spitalizare, recuperare sau intervenții chirurgicale cauzate de un accident, prin sume fixe acordate direct în contul clientului. În plus, prin beneficiul de Telemedicină, utilizatorii au acces nelimitat la consultații medicale non-stop, psihoterapie online, consiliere de nutriție, fitness și kinetoterapie. Toate beneficiile asigurării sunt descrise în Condițiile contractului de asigurare NN Go, disponibil pe site-ul nn.ro.
“NN Go este un produs creat pentru a răspunde nevoilor unei generații care vrea servicii relevante accesibile cât mai simplu si rapid la un preț cât mai atrăgător. Prin acest produs, ne dorim să începem cu tinerii conversația despre protecția financiară în cazul unor evenimente neprevăzute care pot avea consecințe serioase si pentru securitatea lor financiară, nu doar fizică. Vrem să facem acest lucru cât mai devreme pentru a încuraja o schimbare sănătoasă de mentalitate în felul în care românii se raportează la risc”, Gabriela Lupaş-Țicu, Director General | NN Asigurări.
NN Go deschide drumul către o nouă generație de soluții NN, adaptate preferințelor și așteptărilor în continuă transformare ale clienților de azi și de mâine.
NN este o companie de servicii financiare care oferă produse de asigurări și pensii private. NN și-a început activitatea în România în 1997, fiind prima companie internațională care a intrat pe piața locală de asigurări de viață. Din 2007, NN activează și pe piața de pensii private, în 2016 s-a extins în segmentul de asigurări de sănătate, iar din 2020 oferă și asigurări de locuință.
NN cuprinde, în România, NN Asigurări de Viață prin care oferă asigurări de viață, de sănătate și pensii private facultative, NN Pensii prin care oferă pensii private obligatorii și NN Asigurări prin care oferă asigurări generale cu excepția celor auto. În prezent, NN are în total în România aproximativ 500 de angajați și 1.700 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări. Împreună, susținem peste 2,3 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei și să-și asigure un viitor financiar mai bun.
NN face parte din NN Group, companie internațională de servicii financiare, activă în 10 țări, cu prezenţă puternică în Europa și în Japonia. Alături de toţi angajații, NN Group oferă pensii, asigurări, servicii bancare și de investiţii unui număr de aproximativ 19 milioane de clienţi. NN Group include Nationale-Nederlanden, NN, ABN AMRO Insurance, Movir, AZL, BeFrank, OHRA și Woonnu. NN Group este listat la bursa Euronext Amsterdam (NN).www.nn.ro
KUBIS Interactive este una dintre cele mai importante agenții independente integrate din România, cu un digital core solid și competențe extinse 360°, de la strategie și creație la producție, media, social, content, data & performance.
Agenția dezvoltă campanii 360 heart pentru branduri locale și internaționale, combinând inovația, storytellingul și execuția precisă într-un ecosistem creativ integrat.
Sub viziunea „All angles. All-in”, Kubis abordează fiecare proiect cu o perspectivă completă, conectând insightul, tehnologia și ideile memorabile pentru a livra rezultate cu impact real în business și în cultură.

























