Doi creatori crescuti in ritmul orasului Bucuresti au simtit la un moment dat nevoia sa spuna povesti din cultura urbana a orasului, pentru ca au constatat ca placerile lor nu sunt documentate online.
Viktor Condratov, aka Condri, este skater, regizor, scenarist, iubeste muzica hip-hop si cand locuia in Anglia s-a imprietenit cu Andrew Garfield, care l-a convins sa se reintoarca in Romania. Tudor Foca a fost si el in America o perioada, la studii, unde a infiintat cu colegii de campus o publicație online de moda. Acum lucreaza in IT, il pasioneaza festivalurile, muzica hip-hip, electronica si cultura skate.
Condri si Foca au lansat in 2022 CURENT Media, o platforma pentru care documenteaza si scriu despre ce se intampla pe scena urbana.
„Pe cat suntem noi pasionati de subiectele despre care scriem, cel mai important pentru noi e sa indeplinim o functie valoroasa si reala in ecosistemul culturii urbane. Cu o comunitate care creste organic si un public care vrea autenticitate, CURENT devine treptat un simbol al noii generatii care creeaza cultura, nu doar o consuma”, spun ei.
Povestim in cele ce urmează cu Viktor Condratov și Tudor Foca despre CURENT Media.
Despre voi
Condri: Pentru mine totul a început când eram mic de tot, pe la 4-5 ani. Am furat ipod-ul fratelui meu mai mare si am dat peste albumul lui Jay-Z “The Blueprint”. Așa m-am îndrăgostit de hip-hop. După aceea, separat, în 2009, când aveam 11 ani, m-am imprietenit cu niste baieti care se dadeau pe skate si am inceput si eu sa ma dau, iar dupa cativa ani de skate fratele meu mai mare m-a tras deoparte si m-a intrebat ce vreau sa fac cu viata mea, vazand ca la scoala nu eram foarte implicat (desi nu eram nici corigent/repetent ci doar nu aveam cele mai grozave note si nu eram pasionat de vreun subiect anume) si ca imi petreceam toata ziua pe skate si filmandu-mi prietenii cum se dau ei pe skate, apoi editandu-le clipurile si facand montaje pe care le urcau ei pe YouTube. M-a convins sa ma orientez spre film, ceea ce m-a facut sa ma apuc sa scriu scenarii si sa incerc sa fac filme cu prietenii mei.
Cand am ajuns la facultatea de film, unde faceam regie si scenariu, ma obsedau clipurile de hip-hop si filmele cu gangsteri, iar atunci, avand cativa prieteni care faceau muzica si incepeau sa prinda destul de bine pe zona asta (Ian si Azteca, Alex si Tugay), le-am facut lor cateva clipuri si, odata ce am terminat facultatea si m-am intors in tara, am intrat complet in zona asta de clipuri de hip-hop si am lucrat cu extrem de multa lume din zona asta (Marko Glass, Amuly, OG Eastbull, Blanco, DZWS, Coman Ws, Petre Stefan si multi mai underground care nu mai activeaza in ziua de azi).
In perioada aia s-au pus si bazele CURENT Media, desi timeline-ul nu e chiar atat de curat cum l-am prezentat aici, ci mai degraba a fost un overlap intre discutiile initiale pe care le aveam cu Foca si evolutia mea ca producator video. Ca sa rezum putin ce am incercat sa zic prin toate astea, prima mea dragoste a fost hip-hop-ul, cu tot ceea ce implica el. Cand eram mic am incercat sa fiu si graffer, sa fac si breakdance (desi astea ambele au fost etape extrem de scurte din viata cand aveam 9-11 ani), m-am apucat si de skate (care desi nu e parte din hip-hop, in mintea mea de copil era mana in mana cu el). Cand am crescut si am dat de a doua mea iubire, filmul, am incercat sa integrez hip-hop-ul in el pe cat posibil, iar evoluand in lumea asta am observat, impreuna cu Foca, ca scenele astea care imi placeau mie, combinate cu cele care ii placeau lui, la nivel national, nu aveau informatii despre ele online.
Foca: Faptul că am crescut în București și am bătut orașul Nord-Sud între Berceni (unde locuiam) și Aviatorilor (unde mergeam la școală) a fost primul pas formator pentru mine. În cartier pe-afară am dat de realitatea străzilor, iar în drumul de la și până la școală cu metroul și tramvaiele între cartierele astea așa diferite vedeam tot ce are orașul de oferit pentru toate tipurile de oameni. Pasiunea pentru cultura urbană și ce mi-a deschis ochii spre a observa manifestările destul de ascunse la vremea aia ale creativității care aveau loc prin oraș, au fost muzica hip-hop pe care o prindeam de la fratele meu mai mare, muzica electronică de la unchiul meu și cultura de skate împreună cu cea de graffiti pe care o prindeam din jocuri și de pe net.
Abia din școala gimnazială am prins libertatea să ies mai departe de limitele cartierului în timpul meu liber și am început să interacționez direct cu culturile astea care mă pasionau pe la festivalurile de artă urbană, în skateparkuri la concursurile de sporturi extreme, pe la concertele unde îl trăgeam pe frati-miu după mine și petrecerile și celelalte adunări de subculturi care se petrec prin București de câteva decenii încoace. Până pe la facultate am fost doar un consumator și practicant amator al culturilor ăstora, chit că era vorba de skate, graffiti sau făcut muzică, învârtindu-mă curios prin cât mai multe contexte, descoperind cât mai multe laturi ale creativității care ies la suprafață într-o aglomerare urbană.
Mai târziu, pe la vreo 19-20, în America la studii, am înființat o publicație online de modă cu prietenii și colegii din campus de acolo prin care explicam pe înțelesul oamenilor fără cunoștințe în modă toate momentele și curentele relevante, fie că veneau din zona de lux, de streetwear sau de cultură de internet.
Experiența de a conduce o astfel de publicație a fost un pas important pentru formarea a ce este CURENT astăzi pentru că am putut să am experiențele de a coordona o echipă de scriitori, a publica online și fizic, a organiza shoot-uri și filmări, a lua interviuri cu branduri internaționale de pe mai multe continete, a trăi ce înseamnă un fashion week din perspectiva creatorilor de conținut și a avea chiar un magazin unde îmbini cultura povestită cu produsele și experiența fizică pentru consumatori. Întors în țară după facultate, CURENT era deja în lucru remote între mine și Viktor și să dăm drumul la a acoperi întreaga cultură urbană din România era următorul pas logic pentru mine ca să onorez cu adevărat întreaga plajă de influențe, pasiuni și curiozități culturale care m-au format.
Cum v-ati cunoscut
Condri & Foca: Ne-am cunoscut cand eram mici, in 2011, fratele lui Foca mai mare a inceput sa-l aduca si pe el la skate, unde eram deja o brigada mai mare care se dadea impreuna. Asa ne-am imprietenit initial, intre noi fiind cam un an si jumatate ca varsta. Ne-am dat pe skate impreuna din ce in ce mai mult, apoi, la un moment dat, grupul de skate n-a mai iesit impreuna si ne-am dus fiecare in directiile noastre dupa 2013.
Peste cativa ani, cand Condri era deja mutat inapoi in Romania dupa facultate, iar Foca era la facultate in America, pandemia l-a adus pe Foca inapoi in tara. In perioada asta, multe grupuri s-au reconectat, inclusiv noi, amandoi fiind Otopenari, am inceput sa ne tot vedem si sa ne povestim ce mai faceam fiecare.
Dintr-o discutie in alta, am ajuns sa ne tot amintim de lucruri si fenomene care ne placeau noua cand eram mici, cum era grupul de skate Eroilor Mafia, concertele CTC de la Street Heroes, graffiti-uri 7Click pe care le vedeam pe pereti, si incercand sa gasim content cu ele ca sa retraim momentele alea ne-am dat seama ca exista foarte putin material online despre ele.
Aparitia platformei CURENT Media
Condri & Foca: Am observat ca nu doar placerile noastre din copilarie nu erau documentate online, ci povestind despre artistii cu care facea Condri clipuri sau petreceri de muzica electronica la care mergea Foca, am observat ca si despre ele gasesti foarte putine lucruri in afara de cele pe care le posteaza ei pe profilele lor si ca e extrem de greu, ca si fan nou, sa trasezi putin parcursul carierelor lor. Mai mult de atat, in sporturile extreme am observat ca nu exista niciun fel de informatie despre concursuri mai recente si rideri daca nu esti fizic prezent in skatepark sa vezi ce se intampla.
De la asta am pornit, ideea de a documenta scena urbana si de a crea vizibilitate pentru artisti/sportivi/creatori/organizatori de evenimente despre care nu aveai cum sa afli nimic la momentul respectiv, fara sa te cunosti in mod direct cu persoanele implicate.
Lansată oficial în decembrie 2022, CURENT a început cu articole despre artiști, comunități și mișcări culturale locale. În 2023, platforma a introdus și calendarul de evenimente CURENT, devenit rapid o referință în zona urbană datorită curatorierii riguroase și autenticității.
De la hip-hop la streetwear, de la artă contemporană la sporturi extreme, CURENT documentează ce mișcă România — fără filtre, fără PR, fără clișee.
În 2024 și 2025, brandul CURENT Media a crescut natural: colaborări cu Hip-Hop Takeovers, Sneaker Industry, lansarea unui shop online pentru creatori locali și organizarea primului eveniment CURENT, care a fost un mix de sporturi extreme și concerte.
CURENT Media nu e o publicație clasică. Nu s-a născut într-un birou de agenție și nici dintr-un business plan făcut într-un Excel. A început ca o nevoie de a spune poveștile reale ale oamenilor care mișcă cultura urbană din România, de a documenta altfel ceea ce se intampla pe scena urbana. În spatele CURENT Media suntem doar noi doi, creatori crescuți în ritmul orașului, fiecare cu un traseu complet diferit, dar care s-au regăsit în același punct: nevoia de a face conținut care contează.
Identitatea CURENT Media astazi. Care e diferentiatorul vostru
Condri & Foca: Ne bucură faptul că am reușit ca în acești 3 ani să strângem o comunitate atât de mare în jurul nostru, mai ales pentru că am format conexiuni reale și am reușit să facilităm conversații între diferitele subculturi urbane. Totul a fost construit de la zero: vocea cu care scriem, campaniile pe care le-am creat, doar identitatea vizual a fost creată cu ajutorul prietenilor noștri de la Shentzu Studio, iar creșterea noastră și reach-ul au fost întotdeauna complet organice, fără niciun fel de buget de ads.
Identitatea CURENT Media e cumva in ton cu sloganul nostru, “LEAVE YOUR MARK ON CULTURE”. Fiecare individ care face ceva in zona urbana, fie ca e cantaret, DJ, organizator de petreceri, graffer, pictor, grafician, sportiv sau orice altceva lasa o amprenta asupra culturii urbane si influenteaza sub o forma sau alta oamenii din tara asta. Asta poate insemna ca lanseaza continut pe care sa-l digere lumea sau ca da un trick care te face sa te intrebi cum poate un om sa se miste in felul ala sau chiar si doar faptul ca iti influenteaza artistul preferat sau il ajuta sa isi creeze o identitate. Noi suntem aici ca sa iti aducem la cunostiinta ca lucrurile astea se intampla fie ca stii de ele sau nu si continua dezvoltarea și povestile unor comunitati puternic intercalate și suprapuse.
Referitor la ce facem diferit, in primul rand nu cred ca mai exista momentan cineva care vorbeste despre lucrurile despre care vorbim noi. Noi in primul rand nu suntem jurnalisti, iar ce facem noi nu e jurnalism. Noi spunem povesti. CURENT e mai mult decât o platformă media. E o mișcare de documentare și valorizare a culturii contemporane, o punte între underground și mainstream, intre creatori si comunitati, aducând publicului povești care contează și pe care le considerăm relevante.
Ne dorim să fie locul care aduce la aceeași masă artiști, branduri, public și povestitori. România are un potențial cultural imens, doar că trebuie spus cu vocea potrivită. Pe scurt platforma este și va fi mișcarea care documentează România reală, dorim să avem o comunitate care apreciază calitatea și onestitatea și care nu bagă în seamă bullshit-ul.
Cum împărțiți rolurile
Condri: Cand vine vorba de decizii editoriale sau despre evolutia noastra deciziile se iau in echipa. Fiecare avem parerea noastra, dar de cand am pornit la drum ne-am stabilit o misiune foarte clara si o directie comuna pe care o impartasim, iar atunci de multe ori suntem oricum in linie. Cand avem ceva de dezbatut niciodata nu ne lasam orgoliile sau preferintele personale sa dicteze ce o sa facem sau cum o sa o facem, ci ne gandim la nevoile pietii, la ce ar fi tare pentru consumatorii nostri si ajungem la rezolutia care ni se pare cea mai potrivita in sensul asta.
Din punct de vedere al rolurilor, la nivel fundamental eu iau interviurile, scriu articolele, ma ocup de grafica (desi aici lucram si cu alti colaboratori atunci cand nu ne descurcam), in general preiau tot ce inseamna creatia la baza, desi intotdeauna asta e influentat si de parerea si de referintele pe care le are Foca, suntem 50/50 ca decizii, si atunci nu imi permit sa iau vreo decizie care ne afecteaza la scara mare fara sa fim amandoi ok cu ea. Cand vine vorba de calendarul de evenimente, e un mix de multe ori, desi acolo Foca e seful.
Foca: Decizile editoriale sunt un efort de echipă mereu. Cel mai important este să ne ținem de misiunea pe care am stabilit-o de la început de a acoperi non elitist subiectele care fac parte din sfera aleasă, să creăm un conținut pozitiv în sensul ăsta, și să nu ne dăm cu părerea personală, mai ales despre subiecte sau substraturi ale subiectelor care ne depășesc. În sensul ăsta oricând vine unul cu o idee, celălalt face treaba de “editor” și se asigură că nu deraiază de la misiune și de la ce cere cititorul, astfel devenind nu doar ideea lui Focă sau a lui Condri pentru satisfacția creativă personală, ci produsul cultural care să deservească publicului nostru așa cum are el nevoie. Deși am exprimat-o mai mult pentru conținutul editorial, abordarea asta se extinde și la produsele pe care le creeăm, evenimentele organizate, design-ul site-ului și a formatelor de postări, viziunea reclamelor și materialelor promoționale, abordarea colaboratorilor, adică mai tot, ca să aducem nivelul de calitate și principiile noastre în toate laturile muncii și comunicării.
După dezvoltările din ultimul an, am cam fost nevoiți să ne împărțit creația de conținut cu articolele la Condri în mare parte și calendarul de evenimente la mine în mare parte, restul materialelor și comunicării fiind un mix destul de omogen. Când vine vorba de planificare, organizare și executare pentru magazin sau evenimente acolo ne împărțim mai ad-hoc ce e de făcut bazat pe punctele forte ale fiecăruia, adică eu am clar partea tehnologică și legal-contabilă puternic în subordine, împreună cu editarea, pe când la Condri sta mai mult treaba de outreach și prim contact/primă comunicare, plus punerea bazelor colaborative și creative comune.
Alegerea subiectelor și selecţia materialelor
Foca & Condri: În primul rând, o dată pe săptămână, ne așezăm împreună și discutăm despre ce am mai văzut că se întâmplă în săptămâna respectivă prin țară. Dacă nu e nimic care se întâmplă fix atunci, încercăm să ne uităm mai departe la ce urmează să se întâmple sau să vedem dacă e vreun artist/sportiv/organizator pe val și să facem ceva despre ei. Dacă e cumva o perioadă moartă din an, cum e deobicei după crăciun sau imediat după revelion, atunci începem să ne stoarcem mințile mai tare și să ne gândim la ce ar putea aprofunda intelegerea lumii referitoare la subiectele pe care le acoperim deobicei.
Desi Condri scrie, amandoi propunem in masura egala si cadem impreuna de acord asupra unui subiect. Criteriile nu sunt clar definite, dar incercam in primul rand sa ne incadram intr-una din zonele pe care le-am identificat noi ca fiind cele mai relevante din cultura urbana: muzica, sport extrem, evenimente, arta plastica sau fashion. Mai departe de atat, la fel cum ne e si numele, incercam sa gasim mereu lucruri care sunt de actualitate, sa tinem lumea la curent cu ce se intampla acum si sa fie cu adevarat relevante, adica sa existe un impact cultural real in subiectul pe care-l alegem. In afara de asta, cautam mereu sa diversificam intre categorii, sa nu scriem prea multe articole consecutive din aceeasi zona.
Cum evitati capcana „click-bait”-ului
Foca & Condri: E o decizie constienta pe care am luat-o de la inceput sa ne ferim de tot ce inseamna click-bait. In sensul asta, in primul rand, am ales sa nu scriem niciodata despre ceva daca o sa fie negativ. Noi suntem promotori de cultura, si atunci ori promovam ceva ce are un impact pozitiv ori nu bagam in seama deloc.
Mai mult de atat, nu scriem despre ceva doar pentru ca face numere. Exista multe personaje care fac numere, dar nu au un impact real, iar asta descoperim iesind propriu-zis in lume si comparand ce vedem online cu ce auzim discutand si observand ce se consuma.
Ne ferim si de tot ce e construit din shock value. Doar pentru ca cineva a facut numere dintr-un beef online sau facand comentarii agresive despre diverse subiecte nu inseamna ca sunt cu adevarat personaje valoroase cultural. In general incercam sa ne bazam pe impact cultural, nu pe viralitate.
Credem ca ce ne face sa ramanem relevanti e fix ce descriam mai sus. Parerea noastra, de cand ne-am apucat de ceea ce facem, e ca daca tu cauti viralitate mai degraba decat sa creezi ceva autentic atunci o sa devi si tu un trend si o sa mori repede.
Noi cautam mereu sa scriem povesti reale, sa le scriem intr-un mod cat mai autentic fata de persoanele despre care sunt povestile astea, pentru ca implicit in orice inseamna cultura sunt si niste oameni nu doar evenimente, iar feedback-ul pe care il primim deobicei indica faptul ca lumea simte fix asta, iar asa reusim si sa conectam diferite comunitati intre ele.
Publicul
Condri & Foca: Din ce am observat e un public putin mai matur, de 24+. E format foarte mult din pasionati de evenimente, pasionati de arta, sport extrem si cultura, dar si de artisti propriu-zisi. Primii nostri suporteri au fost chiar multi din oamenii despre care am scris sau despre care am ajuns sa scriem, iar ei ne dau si cel mai mult feedback, culmea nu cand scriem despre ei ci cand scriem despre altii care le plac si lor.
E un public mai rabdator, adica nu neaparat consumatorul de TikTok sau dependentul de reeluri, pentru ca necesita putina rabdare si atentie sa stai sa citesti ceea ce scriem, fiecare articol avand undeva intre 1300-2000 de cuvinte.
Finanțarea platformei
Condri & Foca: Finantarea a inceput clar din investitii proprii. Primii bani pe care i-am bagat au fost fix economiile noastre, cat de micute erau ele, si am pornit de la cea mai mica varianta de CURENT pe care ne permiteam sa o facem.
Chiar si acum suntem departe de forma finala pe care o vedem pentru platforma online propriu-zisa, iar cand vine vorba de activari in lumea reala, acolo abia am inceput sa experimentam cu ceea ce putem face.
Parteneriatele comerciale sunt un lucru foarte important pentru noi si ceea ce ne ajuta sa ne dezvoltăm din ce in ce mai mult. In mare aici vorbim de logo-uri pe calendarul de evenimente si mentiuni in descriere, dar mai exista si cazuri in care ne asociem ca partener media cu diferite evenimente si mergem la ele sa le acoperim contra-cost, sau in care acceptam o suma de bani pentru a scrie intr-o anumita saptamana despre un anumit subiect.
In acelasi timp, aici suntem extrem de selectivi cu subiectele pe care acceptam sa le acoperim, pentru ca e important sa fie relevante publicului nostru, nu sa ne imbogateasca pe noi.
Masurarea succesului
Foca & Condri: Masuram succesul in masura egala prin cifrele pe care le facem pe social media/website, cat si prin feedback real.
Cand vine vorba de social media si site, clar un indice bun sunt vizualizarile (unde facem 500k+ lunar in mod regulat), cresterea de followeri (deja am ajuns sa ne apropiem de 1k pe luna) si conturile unice care intra pe continutul nostru (unde stam pe la 80k pe luna).
Feedback-ul real consta in primul rand in ce auzim de la oameni atunci cand mergem la diferite evenimente si interactionam cu ei, fie ca e vorba de DJ/organizatori care ne spun cata lume vine la petrecerile lor prin calendarul nostru de evenimente, fie ca e vorba de lumea care ne povesteste ce articole a citit si ce informatii au aflat pe care nu le stiau inainte.
Multa lume nici nu stie din prima ca noi suntem cei din spatele platformei, si desi nu mascam asta in vreun fel, primim foarte mult feedback organic de la lumea care a auzit de noi atunci cand iesim in lume.
Cum va adaptati la rapiditatea schimbarilor sociale, tehnologice si culturale
Foca & Condri: Suntem inca destul de noi pe piata incat nu au avut loc cine stie ce schimbari de cand existam, dar cand vine vorba de schimbari culturale, dat fiind ca noi povestim ceea ce se intampla in prezent, pur si simplu ramanem cu pulsul pe ceea ce se intampla constant si incercam sa nu ne lasam dictati de gusturile noastre, ci de ceea ce identificam ca e consumat de lume.
Referitor la schimbari tehnologice, aici suntem constant in dezvoltare, fie ca e vorba de imbunatatiri pe care le aducem site-ului nostru, care in 3 ani s-a schimbat drastic astfel incat sa fie cat mai bogat si usor de navigat, fie ca e vorba de a ne adapta postarile pe social media incat sa fie cat mai digerabile si in acelasi timp in linie cu formatul in care postam.
Suntem perfectionisti, ceea ce ne face sa ne uitam constant la ce poate fi imbunatatit.
Schimbarile sociale nu prea consideram ca ne afecteaza din cauza faptului ca vorbim despre cultura, iar asa cum ziceam mai sus ne ferim de lucruri inflamatoare si controversate, nu din frica de a le aborda, ci pentru ca nu sunt reprezentative misiunii noastre. Iar atunci indiferent de directia sociala pe care o ia lumea, noi putem sa ne mentinem constanti in ton si in subiectele pe care le abordam.
Rolul comunitatii in jurul CURENT Media
Foca & Condri: Daca n-ar exista o comunitate in jurul nostru ceea ce facem ar fi degeaba, ba mai mult de atat, n-am avea ce sa acoperim si pentru cine sa o facem.
In sensul asta, colaboratorii nostri din articole ne sunt parteneri inca de cand ne-am apucat de treaba, pentru ca e esential ca ei sa continue sa-si faca filmul ca noi sa avem un rol.
Pe cat suntem noi pasionati de subiectele despre care scriem, cel mai important pentru noi e sa indeplinim o functie valoroasa si reala in ecosistemul culturii urbane.
Mai mult de atat, cititorii nostri indeplinesc o functie extrem de importanta, prin consumul continutului nostru, dar si prin consumul a ceea ce fac persoanele despre care scriem, in a tine cultura urbana in viata si a o ajuta sa infloreasca. Comentatori, sincer, nu am avut niciodata. Nu spunem ca ceea ce facem e perfect in vreun fel, dar feedback-ul pe care il primim de la cititori si de la colaboratori e predominant pozitiv, iar orice critica am primit deobicei a tinut de moduri in care ne putem imbunatati formatul astfel incat sa fie mai usor de consumat pentru ei, in mare referitor la dimensiuni de fonturi mai mult decat orice altceva.
Cu o comunitate care crește organic și un public care vrea autenticitate, CURENT devine treptat un simbol al noii generații care creează cultură, nu doar o consumă.
CURENT Media peste 3-5 ani
Condri: Ce nu ar trebui sa se schimbe sunt felul in care scriem, pulsul pe care-l mentinem pe ceea ce se misca si nucleul pe care l-am construit intre noi doi. Echipa clar se va mari in timp, pentru ca unul din obiectivele noastre principale e sa ajungem sa scriem mai multe articole saptamanal si sa cream mai mult continut care sa promoveze mai multe zone ale culturii urbane fara pauze atat de mari intre ele, dar eu si Foca deja aproape ca impartim un creier atunci cand vine vorba de CURENT, iar deciziile mari au devenit din ce in ce mai usoare de luat cu cat am evoluat pe drumul asta.
CURENT Media intră într-o nouă etapă – una în care storytellingul vizual, evenimentele și colaborările cu branduri creative devin parte din ADN-ul său.
Ce se va schimba cu siguranta va fi felul in care impactam cultura urbana.
Deja incercam sa scoatem ceea ce facem doar din online si sa activam in lumea reala si sa cream momente care aduc colturile diferite ale culturii intr-un singur loc, ca in vara cand am organizat un concurs de skate cu concerte punk dupa la care am strans peste 500 de persoane si la care am primit un feedback extrem de pozitiv, iar asta va continua sa evolueze atat pe termen scurt cat si pe termen lung.
Cel mai important lucru in ceea ce facem noi e sa continuam sa impingem cultura urbana in fata, sa ii dam vizibilitate cat mai mare si sa o ajutam sa evolueze in ceva mai mare decat e acum, similar cu evolutia ei din strainatate.
Sunt multe planuri si idei pe care le avem in cum putem face asta, dar mie nu-mi place sa vorbesc despre lucruri care nu sunt actionabile in prezent, iar in momentul asta cea mai concreta directie in care trebuie sa evoluam pentru a putea sa ne aducem la realitate ideile e sa dovedim ca putem face mai multe evenimente tari la care sa vina lumea si sa continuam sa crestem la nivel de comunitate pana in punctul in care coverage-ul pe care il facem despre cultura urbana devine vizibil la scara mare.
Nu căutăm neapărat să fim populari, cât să fim relevanți. Scriem pentru cei care fac parte din soluție, care sunt gata să susțină concret progresul. Noi nu scriem despre hype, ci despre ce rămâne după. Despre cum cultura urbană românească nu mai e underground — e realitate.
Foca: Peste 3-5 ani îmi doresc ca CURENT Media să devină și mai bună la ce face. Să reușească să surprindă pulsul și valurile culturii și mai activ decât o face și să redea mai departe cu și mai mult impact decât o face. Îmi doresc ca cei despre care scriem să aibă un mediu în care se își manifesteze creația în continuare, pentru care CURENT să fie un promotor puternic care le ajută poveștile și impactul să dăinuie, iar pe de cealaltă parte, pentru cititori, pentru consumatori să fie fratele care îți zice ce e tare fără să fie pretențios cu tine sau cu ce îți povestește pentru cât mai mulți curioși.
Ce sigur nu trebuie schimbat este misiunea noastră, încât ea este diferențiatorul și a fost proiectată să nu depindă de val, perioadă, curente sociale, gusturi personale, surse de finanțare, agende sau căi de comunicare.
Totuși ca schimbare majoră anticipez ca amândoi să învățăm să vorbim și pe limba echipelor de marketing și de advertising de prin agenții și de la branduri mai bine, ca să le putem comunica și lor valorea noastră de unealtă cu o comunitate și o comunicare organică, reală.
În continuare o să cunoaștem din ce în ce mai multă lumea care activează în cultura urbană și o să dezvoltăm relații de încredere și colaborare cu ei, deci echipa externă o să continue să crească la fel ca în ultimii ani, dar în același timp văd și echipa interna crescând încet încet. Cu siguranță spiritul și cultura CURENT, doar o să se întărească cu fiecare adăugare durabilă la echipă, încât mediul acesta dinamic de trăire și relatare a culturii în timp ce se petrece necesită un stil de viață și de muncă destul de intens și specific ca să o poți face la standardele de calitate pe care ni le inpunem.





























