Sorin Popescu - Despre piata publicitara in 2008

Dinamica miscarilor de oameni intre agentii va continua si in 2008, iar agentiile mici si milocii vor reusi sa patrunda pe conturi mari, spune Sorin Popescu, Managing Director Next. Referitor la creativitatea campaniilor, Popescu spune ca piata romaneasca de publicitate nu sta deloc rau la acest capitol.

Mutarile din agentii vor continua
Este oarecum logic. Industria asta se bazeaza pe oameni, oameni buni sunt putini si aia care sunt vor sa se vanda cat mai scump. Daca nu reusesc acolo unde lucreaza la un moment dat, incearca in alta parte. Si cum piata va creste si la anul, iar oameni noi (si buni) nu apar pe banda, probabil ca fenomenul va continua. Slava Domnului ca pe noi pana acum nu ne-a prea atins: in 2007 ne-a plecat un singur om.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Related