DRAFTFCB semneaza spoturile cu "Happy End" pentru Piraeus Bank

DRAFTFCB semneaza noua campanie Piraeus Bank, "Have a happy ending credit!" Pentru cei care detesta finalurile triste, campania comunica avantajele creditului pentru nevoi personale de la Piraeus Bank: primul credit din Romania pentru care banca garanteaza reducerea in timp a dobanzii, indiferent de fluctuatiile de pe piata bancara.

Realizand un imprumut pentru nevoi personale la Piraeus Bank, clientul beneficiaza de reducerea cu 20% a ratei dobanzii in ultima treime a perioadei de creditare si se bucura de accesibilitate, indiferent de nivelul veniturilor realizate.

Beneficiul creditului a fost transpus intr-un concept creativ bazat pe dorinta oamenilor de a trai povesti cu final fericit. Doua scenarii adapteaza conceptul pentru publicul masculin si cel feminin. Carmen si Romeo&Juliet, spoturile cu "happy end" semnate DRAFTFCB, sunt dedicate celor care nu suporta finalurile proaste, nici macar atunci cand este vorba de fictiune!

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Related