Avantajele obtinerii unui premiu Effie

Prima etapa de inscrieri la Effie 2008 se incheie pe 28 martie. Campaniile de succes ale anului trecut, rezultat al colaborarii dintre agentiile de publicitate si companiile client, sunt asteptate sa intre in competitie pana la 1 mai, termenul final de inscriere.

Premiile Effie celebreaza si in 2008 eficienta campaniilor de publicitate si rasplateste eforturile si performanta muncii depuse de agentii in colaborare cu oamenii de marketing din companiile client. "Orice premiu este o recunoastere a calitatii muncii. Un premium Effie este un castig nu doar pentru un departament, el este sarbatorit de catre departamentele de client service, strategic planning si creatie impreuna. Si, nu in ultimul rand, este si o bucurie si o recunoastere a meritelor clientului", a afirmat Alexandra Rusu, Senior Partner/ Marketing Consultant MGT Business Services si membru al juriului Effie 2008. "De aceea, probabil ca cel mai mare castig dupa castigarea unui premiu Effie este intelegerea ca orice campanie de succes este rezultatul muncii in echipa, fiecare avand meritele lui. Evident ca este si un "bonus" in CV-ul agentiei," a mai precizat Alexandra Rusu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related