Graffiti BBDO si Magic FM te invata sa recunosti muzica de colectie

Graffiti BBDO semneaza campania promotionala "Bani de colectie" pentru Magic FM.

Declinata din noua pozitionare a brandului - "Cea mai buna colectie de muzica de ieri si de azi" - ideea creativa este simpla si directa. Nu orice melodie din anii `80 asculti azi la Magic FM. Dar ce asculti iti aduce bani in cadrul promotiei "Bani de colectie": 1.000 RON pentru 5 piese recunoscute.

Astfel, echipa Graffiti BBDO a creat niste trupe, melodii si videoclipuri cat mai autentice, din seria "asa nu" a anilor `80. "Sweet little darling, you" de la Rocco & The Poupettes, "Lady, lady" de la Curly & Curlito si "Children of the Mothership" de la Intergalactic Band sunt cele trei anti-hituri ce readuc in memorie productiile muzicale de duzina ale anilor `80.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune


Comentarii

Claudiu Buduruta
acum 10 ani
foarte frumos, curat , cu executii clare

bravo mihai & stefan

bravo cristina & irina & ioana



Related