Graffiti BBDO semneaza cea mai noua campanie de imagine pentru real,-

Graffiti BBDO semneaza campania de imagine "Calitate la preturi neasteptate" pentru reteaua de retail real,-.

Conceptul campaniei este declinat din pozitionarea real,- ca retailerul care nu uita ce este cu adevarat important pentru cumparatori - calitatea - in categoria de retail in care toti jucatorii sustin ca au cele mai mici preturi. Chiar pe timp de criza, romanii nu sunt dispusi sa isi schimbe stilul de viata si cauta alternative avantajoase pentru a nu face compromisuri, adaptandu-se noilor conditii fara a renunta la vechile lor obiceiuri de consum. Iar in aceasta situatie, real,- ofera solutia optima: produse de calitate la preturi neasteptate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related