Bergenbier si Front Line Marketing, impreuna pentru Ziua Barbatului

Front Line Marketing a fost agentia aleasa de Bergenbier pentru implementarea campaniei Ziua Barbatului in puburile din tara.

Agentia Front Line Marketing a implementat cu succes, la nivel local, coordonata BTL a campaniei Bergenbier Ziua Barbatului, care a oferit barbatilor din 7 orase ale tarii ocazia sa sarbatoreasca impreuna ziua de 5 Mai.

Orasele alese sa gazduiasca petrecerile prilejuite de Bergenbier au fost: Iasi, Ploiesti, Braila, Craiova, Ramnicu Valcea, Constanta si Oradea. Din fiecare oras a fost selectata cate o singura locatie, care, pentru o seara, s-a transformat intr-un teritoriu dedicat distractiei masculine.

"Dupa succesul de anul trecut al campaniei Ziua Barbatului, campanie desfasurata in mare parte in Bucuresti, in 2008, Bergenbier a fost aproape si de consumatorii sai din alte orase mari din tara. Avand in vedere amploarea proiectului - 7 locatii in 7 orase diferite, am ales pentru implementare un partener de incredere. Decizia de a lucra cu Front Line Marketing s-a bazat pe promptitudinea si eficienta de care au dat intotdeauna dovada." Liviu Irimia- Director Marketing, InBev Romania.

"Proiectul a reprezentat o provocare prin aria larga de acoperire teritoriala, precum si prin faptul ca sincronizarea evenimentelor era impusa de specificul actiunii de promovare. Am pornit in aceasta aventura incununata de succes pentru ca am mizat pe echipele Front Line Marketing pe care am reusit sa le formam si sa le rodam si la nivelul fiecarui oras." declara Alexandru Doru Spataru, Partener Front Line Marketing.

Pentru a sublinia importanta evenimentului, in toate cele 7 locatii, petrecerile Ziua Barbatului au inceput la aceeasi ora. Cum de la sarbatoarea zilei de 5 Mai nu putea lipsi niciun ingredient, organizatorii au invitat vedete feminine ale momentului, care au preluat rolul de MC, iar Bergenbier si jocurile tipic masculine (darts, fussbal, etc.) au intretinut buna dispozitie. De-a lungul intregii seri, in fiecare locatie, iubitorii de Bergenbier au fost rasplatiti cu numeroase premii, pentru ca, la final, cel mai petrecaret dintre petrecareti sa fie premiat cu o excursie in Elvetia.

Din partea Bergenbier, la campania BTL pentru Ziua Barbatului au lucrat: Liviu Irimia - Marketing Director; Catrinel Nicolaescu - Jr. Brand Manager Bergenbier; Nicu Nemes - Promotion& Events Manager; Marius Sofronescu - Event Coordinator; Gianina Bajan - Legal Counsel.

Despre Front Line Marketing
Frontline Marketing este o agentie independenta, cu capital 100% romanesc, infiintata in 2003. Specializata pe comunicarea BTL si implementarea serviciilor de field marketing, Front Line Marketing ofera clientilor sai activitati promotionale la locul de vanzare si de consum, merchandising si auditare raft, mistery shopper, caravane nationale si programe de trade si event marketing. Front Line Marketing are o puternica forta de implementare, coordonare, supervizare si raportare la nivel national si cu una dintre cele mai bune echipe de implementare a programelor de promovare pe canalul HoReCa. Experienta de peste 4 ani pe piata din Romania este garantia pentru expertiza in creatia dedicata activitatilor promotionale. Cu sediul central in Bucuresti, agentia are acoperire la nivel national prin birourile din Brasov, Iasi si Cluj, la care se adauga managerii regionali din Constanta, Galati si Timisoara. Continuand dezvoltarea retelei, in foarte scurt timp, noi birouri Front Line Marketing vor fi deschise in Timisoara si Constanta. Din portofoliul actual de clienti al agentiei fac parte companiile: Inbev, Pernod Ricard, Coca-Cola, Johnson Wax, Beiersdorf, Ferrero, etc.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Related