"Respectarea vitezei legale la volan" este tema concursului de creatie publicitara "Drum catre Golden Drum" organizat de Graffiti BBDO si Dacia

Marele premiu este participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum 2005

Graffiti BBDO in parteneriat cu Dacia lanseaza cea de-a treia editie a concursului de creatie publicitara "Drum catre Golden Drum", cu tema "Respectarea vitezei legale la volan".
Concursul de creatie se adreseaza tinerilor sub 26 de ani care nu sunt angajati in agentii de publicitate. Acestia trebuie sa realizeze propuneri de spot radio, spot TV, macheta de presa si publicitate outdoor pe tema data, iar cea mai buna lucrare va fi premiata cu participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum 2005. Lansat in cadrul unui eveniment dedicat in principal tinerilor interesati de publicitate, care a avut loc astazi la Facultatea de Jurnalism si {tiintele Comunicarii, brieful de creatie este disponibil, impreuna cu formularul de inscriere in concurs, pe site-ul www.graffiti.bbdo.ro. Perioada de desfasurare a competitiei este 25 iunie - 31 iulie 2005, castigatorii urmand a fi anuntati pe 1 septembrie 2005.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Related