Webstyler este prima agentie interactiva din Romania finalista la Cannes Lions

Webstyler este prima agentie interactiva din Romania shortlistata la Cannes Lions, la categoria Media Lions, Best Use of Internet/New Media.

Lucrarea cu care participa Webstyler este ringtone-ul "Alo… 322? Vreau presedintele inapoi!" si face parte din campania 360 realizata de GMP la referendumul din mai 2007 impotriva demiterii presedintelui Traian Basescu. Campania a pus accent pe implicarea publicului, ringtone-ul "Alo.. 322" putand fi descarcat de pe site-ul www.basescu.ro

"Suntem foarte bucurosi pentru aceasta nominalizare care, dupa Silver-ul de la Portoroz, este inca o confirmare a valorii campaniilor interactive create de Webstyler. Faptul ca suntem pe shortlist este deja un mare castig, insa credem ca putem sa aducem acasa cel de-al treilea leu pentru Romania", spune Bogdan Nitu, General Manager Webstyler.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related