A inceput Festivalul International de Publicitate de la Cannes

Timp de o saptamana, in perioada 15-21 iunie, Cannes-ul devine locul in care peste 10.000 de nume din industria publicitara, apartinand unui numar de 75 de nationalitati, se vor intalni pentru a invata de la cei mai buni si pentru a celebra diversitatea valorii si a creativitatii.

Timp de o saptamana, Cannes-ul va fi locul unde publicitatea se intalneste cu publicitatea. Intre 15 si 21 iunie, Riviera franceza se transforma intr-un amestec de stiluri si culturi publicitare, iar Cannes-ul devine un oras cosmopolit din punctul de vedere al participantilor la concurs, unde Asia, Europa, America Latina, Africa si America de Nord isi dau mana intr-un festival dedicat creativitatii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related