Cei cinci nominalizati la Commercial Emmy 2008

"Academy of Television Arts and Sciences" din Los Angeles a nominalizat cinci lucrari pentru cel mai reusit Outsatanding Commercial din cadrul premiilor Emmy 2008, mentioneaza site-ul Adweek.

Nominalizatii sunt "Brother of the Bride" - Leo Burnett Chicago pentru clientul Hallmark, "Carrier Pigeons" - BBDO New York pentru FedEx, "Delivery"- Fallon, Minneapolis, Travelers Insurance, "It's Mine," Wieden + Kennedy, Portland, Ore. pentru Coca - Cola si "Swear Jar"- DDB, Chicago pentru Bud Light.

In spotul pentru Hallmark, fratele unei mirese nu lasa nici un participant de la nunta sa vorbeasca pana cand tine un toast foarte reusit fericitului cuplu, recitat de pe un card Hallmark. Spotul este regizat de Joe Pytca.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Oameni

Sectiune

Dictionar



Related