Epson promoveaza ideile inedite in publicitate

Epson a incurajat tinerii sa se exprime indraznet in cadrul festivalului de publicitate neconventionala ADfel. Epson, unul dintre sponsorii principali ai festivalului care s-a desfasurat in saptamana 25 - 31 august, a organizat pe blog-ul evenimentului, adfel.iqads.ro, un concurs prin care a provocat participantii la generarea de idei de publicitate neconventionala pentru doua dintre gamele de produse pentru care compania se bucura de o recunoastere deosebita in randul profesionistilor si al publicului larg: imprimante si proiectoare.

Creativii s-au intrecut in propuneri originale, organizatorii selectand cu greu din cele 120 de idei curajoase cele patru premiante. Mai multe dintre ideile propuse au fost implementate pe terasa La Motoare, in ziua dedicata brand-ului Epson. Venite pe directia campaniei de promovare prin care compania incerca sa educe utilizatorii de imprimante sa investeasca eficient prin alegerea unor echipamente ce ofera cartuse individuale, ideile selectate au pus din plin in valoare conceptul.

Imbinarea dintre pasiunea pentru inovatie si tehnologie in domeniul vizual, demonstrate de Epson in intreaga sa istorie si creativitatea deosebita au fost puse in valoare de catre fotograful Simion Buia, recunoscut pentru sprijinul pe care il acorda pasionatilor de fotografie in cadrul scolii de arta fotografica Epson Print Academy.

Printre provocarile adresate participantilor la festival a fost si concursul de grafica digitala in cadrul caruia concurentii au dat dovada de maxima creativitate, castigatorul fiind recompensat cu un iPod.

Epson este producatorul numarul unu de proiectoare din lume, de aceea aceste produse nu puteau lipsi, avand o contributie majora in realizarea tuturor proiectelor, constituind suportul digital pentru vizualizarea lucrarilor, atat in seara implementarii conceptelor, cat si in celelalte seri ale ADfel. La crearea atmosferei deosebite din cadrul festivalului, au contribuit, de asemenea, concursurile pe consola Wii si proiectoarele Epson din gama home, din dorinta de a demonstra partea distractiva a tehnologiei de proiectare.

Implementarea ideilor a fost realizata de Epson Romania, prin agentia media si ATL&BTL, Conviv Media.

Despre Epson Group
Epson este lider global in produse de imagine, incluzand imprimante, proiectoare 3LCD si LCD-uri de dimensiuni mici si mijlocii. Cu o cultura inovatoare si creativa, Epson se dedica depasirii viziunii si asteptarilor clientilor din intreaga lume cu produse cunoscute pentru calitatea, functionalitatea, caracterul compact si eficienta energetica superioare.

Epson este o retea formata din 88,925 angajati in 109 de companii in toata lumea si este mandra de contributia continua la mediul economic global si al comunitatilor in care este localizata. Facand parte din corporatia japoneza Seiko Epson, grupul a avut vanzari consolidate de 1,347 miliarde de yeni in anul fiscal 2007.

Despre Epson Europa
Epson Europe B.V., cu sediul in Amsterdam, este centrul zonal al grupului pentru Europa, Estul Mijlociu, Rusia si Africa. Cu o forta de munca alcatuita din 2,400 angajati, vanzarile Epson Europa in anul fiscal 2007 au fost de 1,854 milioane de euro.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related