Monumentul femeii care merge zilnic la birou cu bicicleta

Buzz cu Dani Macarie (Creative Director, Ogilvy)

IQads: Daca nu va ruga WWF sa participati la ADfel, am fi vazut vreo creatie necoventionala de la Ogilvy la festival?
Dani Macarie: E mult spus "ruga". WWF-ul e unul dintre clientii Ogilvy si, chiar daca avem o relatie speciala, nu trebuie sa ne roage nimic. A fost ideea lor sa avem "ceva" la ADfel, iar noi am fost bucurosi sa gandim si sa executam acel ceva.

IQads: De ce crezi ca agentiile din Romania nu sunt atat de dornice sa aduca
lucrari la festival?
Dani Macarie: Nu stiu sigur. Cred ca e un loc in care poti sa arati lucruri, sa te arati ca agentie. Cred ca e un fel de "playground".

IQads: Care a fost brief-ul de la WWF pentru lucrarile de la ADfel?
Dani Macarie: WWF-ul a vrut o abordare mai personala. Ceva care sa spuna ca fiecare dintre noi este parte din problema, dar poate fi parte din solutie.

IQads: De ce merita un monument femeia care merge zilnic cu bicicleta la birou?
Dani Macarie: Pentru ca in razboiul impotriva schimbarilor climatice gestul ei e un act de eroism. Cu atat mai mult in Bucuresti.

IQads: De ce ati ales sa simulati o statuie in loc sa-i dati o medalie si o coronita de flori, prezentand-o ca pe o campioana? Ar fi semanat prea mult cu Olimpiada oamenilor obisnuiti de la Prigat?
Dani Macarie: N-am ales ideea cu medalia si coronita de flori pentru ca din fericire nu ne-a trecut prin cap. Daca ne-ar fi trecut sunt sigur ca ma fi respins-o pentru ca e slaba inainte sa aflam ca seamana cu ceva.

IQads: De ce ati ales silueta unei caprioare pentru executia cu "Risipa e o crima"? E cel mai sugestiv animal pe care l-ati putut gasi sau e ales la intamplare? Ce alte animale mai puteau fi reprezentate?
Dani Macarie: Aici chiar nu stiu ce sa spun. Cred ca am ales o forma usor de recunoscut in primul rand. Restul e psihanaliza.

IQads: In ce masura au influentat celelalte executii care aveau ca motiv crima executia voastra pentru WWF cu locul crimei provocate de risipa? V-a ajutat ca mai erau cadavre prin terasa, urme de sange din baie, umbre de criminali (pentru emisiunea "Adevaratul loc al crimei" de la Discovery), un om care isi pierduse capul de mai multe ori prin terasa (asociatia "Fac ce vreau") sau o masuta cu probe prelevate de la locul crimei (pentru cartea "Cadaverosimil" de la Curtea Veche)? Sau poate dimpotriva, ati fi preferat sa fie singura executie de acest gen ca sa iasa in evidenta si sa fie singura socanta.
Dani Macarie: N-aveam de unde sa stim ca vor mai fi o mie de executii care sa aiba ca motiv crima. Dar daca tot s-a intamplat sa fie asa, suntem bucurosi ca am reusit sa atragem atentia intr-un mediu atat de aglomerat.

IQads: Cu ce v-a ajutat participarea la ADfel anul acesta, pe tine
personal/echipa cu care ai lucrat si pe Ogilvy?
Dani Macarie:Ne-am simtit bine. Ne-a placut proiectul, au fost multe propuneri foarte bune. "We had fun".

IQads: Daca nu o sa va mai propuna nici un client, o sa mai participati la anul la ADfel, mergand voi cu propuneri la clienti sau alegand sa promovati agentia?
Dani Macarie: Nu stiu. Anul trecut n-am participat cu nimic si nu credeam ca o sa participam nici anul asta. O sa vedem atunci.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related