Rachiul si retardatii

Cand am vazut prima oara reclama la rachiul "Hanul Ars" (pe care puteti sa-l urmariti aici), am facut ce-au facut probabil multi "spectatori". Am exclamat "Mama, ce fata de retardat are asta..." si am ras cu lacrimi. Reclama pare trailerul unui film Kusturica. Catsingul si atmosfera reclamei sunt desavarsite pentru a genera un umor ieftin, iar spot-ul aduce cu reclamele Unirea.

Departandu-ne putin insa de umorul irezistibil, ne intrebam care e target-ul produsului asa cum reiese el din reclama. Un rachiu "aprig" are un target "jos", care nu prinde umorul spotului pentru ca se identifica cu personajele. Fortand putin nota, ceea ce pare desprins din filme si de un prost gust comic unor oameni cu un grad mediu de cultura, e viata reala pentru bautorii de "Hanul Ars".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related