[AdLife] Iulian Padurariu (Marks): Mi-as fi dorit sa fi aflat mai devreme ca banii in publicitate se fac din media, nu din strategie

[AdLife] Iulian Padurariu (Marks): Mi-as fi dorit sa fi aflat mai devreme ca banii in publicitate se fac din media, nu din strategie

Citind CV-ul lui Iulian Padurariu, imi imaginez ca la 1 an a ales de pe tava o bancnota, o carte si ceva aparent neinsemnat, cum ar fi o sfoara despletita, pentru care s-a gandit ca poate sa obtina la schimb ceva mai bun.

Spiritul antreprenorial nu a stat prea mult la dospit si s-a avantat in lume inca din adolescenta, sub forme mai mult sau mai putin profitabile, de care o sa va povesteasca chiar el mai jos. Primul job real a fost la primul McDonald’s din Romania, cel de la Piata Unirii, si a fost urmat de pozitii de director de marketing la Policolor (unde a contribuit la lansarea Spor, impreuna cu Bruno Negoita si Costin Popescu) si Romdrinks (fost Euro Group), unde a ingrijit de brandurile Murfatlar, Unirea, Hanul Ars, Sao, Zaraza si Ackerman. Partener Trout & Partners pentru Europa Centrala si de Est, Iulian Padurariu locuieste de 6 ani la Viena, insa renunta periodic la partiile bune si revine in tara, unde e consultant de marketing asociat al agentiei Marks. Pe langa toate astea, mai e implicat in startup-urile de tehnologie ContaKeeper si Clubicity. Azi puteti sa va conturati imaginea despre el cu raspunsurile de la AdLife.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related