Prolog Golden Drum 2008

Cea de-a 15-a editie a festivalului Golden Drum incepe pe 5 octombrie cu o zi dedicata noilor talente si ideilor despre branding si creativitate, se anunta intr-un comunicat de presa Golden Drum.

In prima zi a festivalului participantii pot asista la prelegeri, workshop-uri si discutii interactive. Alaturi de nume cunoscute, pe scena Golden Drum vor urca si castigatorii concursului de dezbateri tematice, desfasurat pe prolog.goldendrum.com. Programul include doua serii de conferinte dedicate subiectelor pe teme de comunicare "Back to the Future" si "BRANDrelationSHIPS".

In categoria "Back to the future", schimbarile din industria comunicarii in era Internetului vor fi analizate de urmatorii particpanti:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

a a
acum 11 ani
ia mai verificati o data lista inainte sa postati:

http://prolog.goldendrum.com/?page_id=16

Emil Comsea
acum 11 ani

sunt asa de suparat ca agentia mea nu a platit si pentru mine 3000 de euro ca aflu ce s-a mai schimbat in industria comunicarii de la doamna Evgeniya Arabkina incat imi vine sa imi dau demisia...

cum m-as mai fi bucurat si eu sa ma mai ilumineze putin studenta Ursa Golob sau domnul profesor universitar Domen Bajde...

trebuie neaparat sa trimit vorba vreunui prieten care o sa fie acolo, sa imi obtina si mie macar un autograf din partea Lenei Borisova...



Branded


Related