Grey a descoperit laboratorul de distractii Romtelecom

Dupa mai multi ani de colaborare, in care a realizat campaniile de comunicare pentru Romtelecom si sub-brandurile sale, Grey semneaza prima campanie pentru brandul convergent Romtelecom.

Cele mai recente cercetari de piata confirma evolutia spectaculoasa a satisfactiei clientilor Romtelecom, performanta serviciilor de voce fiind sustinuta de rezultatele remarcabile obtinute de Clicknet si Dolce.

In acest context, compania a considerat ca este momentul potrivit pentru a repozitiona brandul Romtelecom, prin crearea unei legaturi mai puternice intre brandul principal si sub-brandurile sale, realizata printr-o platforma comuna de comunicare si identitate vizuala. Pentru segmentul rezidential, noul brand adopta arhetipul "enjoyer".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related