3 nominalizari pentru Cohn&Jansen/ Ashley&Holmes la Golden Drum

Agentia Cohn&Jansen | Ashley&Holmes a obtinut 3 nominalizari la categoria Press in cadrul Festivalului Golden Drum. Printurile aflate pe shortlist sunt "European Myth", "American Myth" si "Japanese Myth" realizate pentru Honda, client InterMotorcycle. Agentia a inscris in acest an in competitie noua lucrari, sase la categoria Press si trei la categoria Outdoor.

Colaborarea dintre InterMotorcycle si agentia Cohn&Jansen/Ashley&Holmes dureaza de peste cinci ani, timp in care o serie de campanii au fost nominalizate si premiate in cadrul mai multor festivaluri de publicitate.

Echipa care a realizat campania Honda este alcatuita din: Andrei Cohn - creative director & art director, Adrian Dragan - copywriter si Florin Ghergu - ilustrator.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related