Mihai Gongu despre conflictele dintre planneri si creativi

Creativul lenes spune ca plannerul i-a dat un brief neinspirant. Brieful e practic aruncat la cos. Incepe cafteala.

Creativul care se crede Cabral (Juan nu Ibacka) spune ca plannerul prea i-a dat conceptul usor si atunci cauta special ceva off brief doar ca sa fie el mai cu mot. Brieful e teoretic aruncat la cos. Incepe cafteala.

Creativul OK ia de la planner exact ce are nevoie. Fie ca e o cifra dintr-un research, fie un rand de la descrierea targetului, fie un gand spus pe hol, la tigara de dupa briefing.

Da, exact asta insinuez: vina conflictelor e mereu la creativ.

Plannerii pe care i-am cunoscut pana acum l-au citit bine pe Jon Steel si stiau toti ca un planner trebuie sa planteze o idee suficient de destept cat aceia de la masa sa inceapa sa creada ca e a lor. Si sa nu se laude nicaieri dupa. Nu, nici macar pe blog. Pentru ca un planner bun nu trebuie sa-si faca simtita prezenta. Ci doar ideile.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related