Prima conferință The Perfect Pitch, cu Jon Steel

Prima conferință The Perfect Pitch, cu Jon Steel

Client sau Agenție, Director de Strategie, de Creatie, de Client Service sau Director de Marketing, pasionat de industria marcom? Evenimentul acesta ți se adresează!

Oprește-te din orice faci acum și pune-ți acest eveniment în calendar: The Perfect Pitch cu Jon Steel, unul dintre cei mai buni și faimoși strategic planneri din lume.

Pe 22 aprilie, Jon Steel ne va împărtăși secretele sale și ne va explica modul în care putem crea prezentări care să câștige inimi, minți, dar și new business. El identifică ce să faci și ce să nu faci într-un pitch și folosește exemple din vasta sa experiență pentru a demonstra ceea ce susține!

Cariera lui Jon este de-a dreptul impresionantă și se întinde pe patru decenii și trei continente.

Jon Steel este strategic plannerul care a rezolvat probleme pentru branduri precum Nike, Coca-Cola, eBay, Hewlett-Packard, Porsche, Sony, Starbucks, Unilever și Vodafone. Jon a ajuns să lucreze chiar pentru Major League Baseball, Asociația Națională de Baschet, Cricket Australia și Fulham Football Club.

Peste 35 de ani a lucrat pentru doar trei companii: BMP din Londra, alăturându-se ca stagiar absolvent și devenind director de consiliu până la vârsta de 26 de ani; Goodby, Silverstein & Partners în San Francisco, unde a petrecut zece ani ca șef de planificare, devenind și partener și vicepreședinte; și în cele din urmă șaptesprezece ani cu WPP, unde a ocupat funcția de Director de Planificare Globală și, de asemenea, ca director al WPP AUNZ.

De asemenea, Jon Steel este autorul bestseller-urilor ”Truth, lies and advertising” & ”Perfect Pitch: The Art of Selling Ideas and Winning New Business”.

Ladies and... Advertising :), să-l primim cu căldură pe Jon Steel, pe 22 aprilie, ora 10:30, într-o conferință pe care nicio persoană care lucrează sau este pasionată de marcom nu trebuie să o rateze.

 

Cum te poți înregistra?

Înregistrarea se face prin trimiterea unui mail către adresa [email protected]
Cost participare: 45 Euro pentru membrii IAA și UAPR, 65 Euro pentru non-membri.
Ești student? Te poți înregistra gratuit pe baza legitimației trimițând un mail la [email protected].

Mulțumiri partenerilor noștri:
Multumim de asemenea partenerilor media: Pagina de media, profit.ro, IQads

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related