Whassup suna diferit dupa 8 ani de la debut

Dupa opt ani de la aparitia salutului "Whassup" in reclamele Budweiser, personajele care i-au dat viata s-au reunit intr-un nou spot, relateaza site-ul Wassup08.

In 2000, in preajma alegerilor prezindentiale din SUA, regizorul de film Charles Stone a creat impreuna cu agentia DDB Needham seria de spoturi "Whassup" pentru Budweiser. Spoturile (1, 2, 3) au fost apreciate la nivel international si au castigat numeroase premii: Cannes Grand Prix, Grand Clio, Golden Pencil sau Andy Award.

Vechea distributie a fost rechemata si reunita de regizorul Charles Stone, acesta considerand ca schimbarile produse in ultimii 8 ani in SUA merita sa fie marcate de un spot care sa le reamintesca americanilor cat de important este sa voteze si mai presus, sa-l aleaga pe Barack Obama, candidatul care propune schimbarea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Companii

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related