Next domina viralul

Iata inca un comunicat de presa al unei agentii care a luat un premiu si simte nevoia sa-si dezmorteasca un pic PR-ul, asociindu-si numele cu cuvinte mari precum CREATIVITATE, OUT-OF-THE-BOX, STRATEGIE si SUCCES.

Daca te uiti la toate comunicatele de presa, cam toate agentiile din Romania sunt super-creative, super-eficiente si super-premiate. Din pacate, indiferent la statuetele poleite si laudele dintre creativi, la cifrele de afaceri si la comunicatele de pe iqads, exista un critic nemilos care decide daca-i place spotul nostru sau nu - publicul. Si unde isi exprima el opiniile cel mai bine? Pe internet, cel mai egoist mediu de pe planeta. Aici, el este rege absolut si poate injura sau lauda linistit, sub confortabila masca a anonimatului. Nu credem ca gresim cand spunem ca succesul pe viral e sinonim cu succesul la public. Iar ghosturile, saracele de ele, de unde atata succes la public?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

lamorada jimmy
acum 15 ani
Ce penibil... Cat a costat comunicatul asta? :) Macar puneti si voi un "P" mare. De la penibil.
poe poe
acum 15 ani
misto poster. imi vine sa ma tund si eu. ca sa nu pic de papagal, ca baietii/fetele de la iqads. asta e un exemplu absolut de fantoma. asa ca tundeti-o.
adrian lupu
acum 15 ani
habemus papa!
mishu manole
acum 15 ani
Liviule, un sfat: da-l afara pe juniorul care a scris mizeria asta de comunicat.

Zi-i sa nu se lase batut si ca ar putea sa aiba talent la DTP.

alex icodin
acum 15 ani
in logica asta puteti sa va duceti si la adrian tudor, baiatu ala cu filmuletul A 6. Capsunarul ala poate sa mai scoata niste virale cine stie... In continuare nu cred ca exista experti in virale. Viralele se nasc, nu se fac. Vezi mai sus cum un dobitoc a generat o isterie totala. Poate-l luati la voi?


Branded


Related